Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Finishing touch ontharingsapparaatje

ik zag de reclame op tv en dacht eerst dat het een soort mini-tondeuse was, maar zo eenvoudig bleek het niet te zijn: het werkt door middel van micro-oscillatie. Ik heb gegoogeld maar het is me nog net zo vaag als de meeste onuitspreekbare ingrediënten van gezichtscrêmes. Is er een natuurkundig onderlegd forumlid die mij in begrijpelijke taal kan vertellen wat het precies is voor ik naar Blokker ren om het ding te kopen?
Alvast bedankt,
Fély

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon

epileren, enige wat echt goed helpt. je trekt de meeste haren er helemaal uit en het duurt dus langer voordat je ze weer ziet. Voor de huid is epileren ook beter dan scheren ed.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-08-2012 om 13:50

Volgens mij

Is het gewoon een minischeerapparaatje.

Verder is oscillatie een duur woord voor trillen. Het zou natuurlijk kunnen dat die haartjes uit je gezicht getrild worden. Maar ik heb dat ding zien liggen bij de Blokker en ik heb daar niet zo heel veel vertrouwen in eerlijk gezegd.

Fély

Fély

19-08-2012 om 14:54 Topicstarter

Aha!

Het is ook niet voor mezelf, ik ben een hardcore epileerdster en ben door jarenlang plukken beloond met wenkbrauwen die ik nauwelijks meer hoef bij te werken. Mijn tienerdochter is ook gezegend met een natuurlijke Brenznjev- en Billy Dee Williamslook en maandelijks haar bovenlip harsen vindt ze al genoeg marteling. Dus een mini scheerapparaatje voor haar wenkbrauwen zou een uitkomst zijn.

Voor in mijn nachtkastje zal ik eens informeren naar een micro-oscillator

Kaaskopje

Kaaskopje

19-08-2012 om 23:54

Van de huishoudbeurs

Ik ben overgehaald door mijn vriendin om er een mee te nemen van de huishoudbeurs. Ik vrees dat mijne toch van een b-kwaliteit was, want hij deed het al vrij snel niet meer. Ik moet zeggen dat ik het wel een handig apparaatje vond voor mijn kaken (in het verlengde van de 'bakkenbaard' zeg maar) en nekharen. Ook voor het kortwieken van wenkbrauwen is het een handig apparaatje, omdat je er dan een borsteltje opzet waardoor je tot een bepaalde hoogte kunt 'scheren' en dus niet opeens de boel kaal kunt scheren. Waar je wel juist bloot wilt scheren, daar haal je het borsteltje er weer af.
Tegen mij is ook gezegd dat de haartjes door trillen worden losgemaakt. Ik weet 't niet hoor... Wat ik wel merkte is dat de haartjes minder hard-stoppelig waren dan bij scheren. Mijn indruk is dat je een bovenlip toch beter kunt harsen dan scheertrillen, omdat de haartjes dan langer wegblijven, maar voor andere delen van het gezicht kan het praktisch zijn. Het is vooral een handig apparaatje doordat het zo klein is en je er dus vrij nauwkeurig mee kunt werken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.