Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sanne

Sanne

17-02-2011 om 18:31

Foto met warhal effect

Dochter heeft op hyves (van een vriend van een vriend)een foto gezien met een Andy Warhol effect. Dat wil zeggen vier exemplaren van het zelfde fotootje in verschillende kleuren. het lijkt haar heel leuk om ook zo'n fotootje zelf te maken. En heb haar beloofd het op te zoeken. Maar na veel googelen kom ik alleen op professionele bedrijven die het op canvasdoek leveren. Weet iemand een programma waarin je foto's kunt bewerken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marjanne

marjanne

17-02-2011 om 18:59

Mac.

Het programma dat dat doet heet photobooth en zit op de Mac.
Marjanne

Girl

Girl

17-02-2011 om 22:49

Reactie

Ik heb daar een app. voor op mijn iPhone. Duurt een minuut ofzo. Je kan me een foto mailen van je dochter? Stuur ik een paar leuke bewerkte terug ? hotmail karaoke-girl

merel

merel

17-02-2011 om 22:52

Deze misschien

Je kan iets proberen op www.picnik.com. Eerst upload je de foto die je graag wilt gebruiken (het programma is online en gratis) en die maak je een gekke kleur, dan sla je die foto op. Dan upload je het origineel weer (zorg dat je her origineel niet overschrijft dus) en sla die weer op met een nieuwe naam in een andere gekke kleur. Als je dit 4 keer doet, je kan er nog meer filters overheen doen om het warhol achtig te maken, dan kan je deze vier daarna in een collage doen (ook op dat picnik) en dan heb je iets leuks. Sla het zo groot mogelijk op en je kunt 'm laten afdrukken.
Ik maak dit soort dingen zelf in photoshop en inderdaad in photoboot kan dat ook, maar als je dat niet hebt is dit een gratis mogelijkheid om wat leuks te flansen.

Sanne

Sanne

18-02-2011 om 06:55

Girl

vind ik heel lief aangeboden! maar haar vader heeft ook een iphone, kun je me zeggen hoe die app. heet? dan kunnen we hem ook op de iphone instaleren.

Sanne

Sanne

18-02-2011 om 06:59

Merel

bedankt voor de tip, wat een leuke site is Picnik.com! Ik heb al heel wat leuke bewerkingstechnieken voorbij zien komen. Goed idee om het apart te bewerken, om zo dat Warhol-effect te krijgen. Dat moet ik nog even uitvinden, maar ik vind het een leuk idee!
ps Marjanne, ik heb helaas geen Mac, maar bedankt voor het reageren

Bedoel je

... zoiets: http://bighugelabs.com/popart.php
Op http://bighugelabs.com/ staan nog veel meer leuke dingen trouwens

Sanne

Sanne

18-02-2011 om 14:02

Mickey

dat is precies wat dochter bedoelt, dankjewel! wat een leuke site is dat. We hebben de meteen al een foto bewerkt tot 9 kleine fotootjes, dochter is helemaal blij. ik vind het zelf ook altijd leuk om met fotootjes bezig te zijn, dus deze gaat zeker bij mijn favorieten, Bedankt!

Geinig he

Ik kwam dit tegen tijdens een cursus voor mijn werk en heb 'm opgeslagen, komt nog wel eens van pas! En dat blijkt .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.