Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

even zo

even zo

07-02-2012 om 16:45

Fotograaf aan de deur, last van de kou.

Gisteren kwam er een fotograaf aan de deur, vroeg of ik kinderen had ivm een aanbieding (gratis foto's aan huis laten maken en dan 1 foto die je dan gratis zou krijgen)

Ik vertelde hem geen belangstelling te hebben, toen vroeg hij me of de buren kinderen hebben. Ik heb gezegd dat hij dat zelf maar moest gaan vragen. Hij vertelde dat het zo koud was en dat hij wel wat hulp kon gebruiken. Ik ben hier niet op in gegaan.

Ik heb eerlijk gezegd een beetje een hekel aan verkopers aan de deur. Zouden jullie zo vertellen of buren wel of gene kinderen hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

07-02-2012 om 18:10

Nou nee

Misschien is hij niks kwaads van plan hoor, maar toch he...Ik heb een sticker op de deur, "Ik koop niet aan de deur" Tot mijn verbazing werkt het ook nog, ze bellen niet eens aan.

Sancy

Sancy

07-02-2012 om 18:45

Nee

Ik zou niet vertellen of de buren kinderen hebben. In plaats daarvan zou ik de fotograaf vragen of hij een ventvergunning heeft.

costa

costa

07-02-2012 om 19:59

Nee

Dat moet ie zelf maar uit vinden! Wel een beetje gek trouwens, een fotograaf die aan de deur komt. Ik hou er helemaal niet van hoor dat gevent aan de deur en ik ben ook altijd snel wantrouwend op dat gebied!

bibi63

bibi63

07-02-2012 om 21:32

Dit vind ik wel een HEEL raar verhaal eerlijk gezegd. Een fotograaf aan de deur??????? Geen idee wat hij van plan was, maar ik had linea recta de deur dichtgedaan. Wat setl je je daarbij voor? Dat een wildvreemde naar binnen komt om foto's te maken? Je bent toch niet gek. Het verhaal van het koud hebben versterkt dat alleen maar. Wat was de bedoeling?
Gr. Bibi

Guinevere

Guinevere

07-02-2012 om 22:09

Verdacht

Dit komt nogal verdacht op me over. Enge vent die probeert zicht ergens binnen te l%llen en daar op zijn minst de boel leeg te halen. Misschien kun je in zo'n geval beter de politie waarschuwen. Tenzij zo iemand een geldige vergunning kan laten zien, wat mij zeer twijfelachtig lijkt.

Fiorucci

Fiorucci

08-02-2012 om 07:11

Inderdaad

En ik zou niet eens die vergunning vragen hoor, maar misschien zowiezo de politie even bellen.

even zo

even zo

08-02-2012 om 10:31

Reactie

Jullie vinden het dus ook vreemd. Ik heb er neit aan gedacht om een vergunning te vragen, ook niet aan gedacht om politie te bellen. Het is dus inmiddels eergisteren gebeurd. Beetje laat om nu nog de politie te bellen. Hij wilde me wel een strookje papier geven met gegevens en de aanbieding er op, maar ik heb dat niet aangenomen omdat ik dus gene belangstelling had.
Zo'n sticker "ik koop niet aan de deur" wil ik niet omdat ik wel kinderpostzegels koop. Maar verkooppraatjes van energiemaatschappijen etc. die kunnen me ook gestolen worden.

Beetje off topic:
Ik heb me ook aangemeld bij postfilter.nl ivm post die geadresseerd is op adres maar niet op naam (bv postcodeloterij), dit mag bezorgd bij ja/nee sticker, maar dat is dus post die ik ook niet wil hebben. Nog even afwachten of dat gaat werken omdat ik nog niet zo lang geleden me daar aangemeld heb.

Tirza G.

Tirza G.

08-02-2012 om 17:28

Kinderpostzegelverkopertjes

Vinden zelf dat ze niet onder die sticker vallen Ze lezen hem niet eens Ze kijken alleen maar of er al een kinderpostzegelsticker zit

www.nietaandedeur.nl

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.