Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica5

jessica5

13-03-2010 om 00:54

From kooten and the bie

Nauw dat verwachte boeken thema zat er niet in. Ook erg leuk Moeder en zoon Van Putten.
Maar we hebben hier weer genoten van die twee. Leuk om Den Haag te zien in de jaren 80. Wij woonden er toen nog niet.
En die Tegen partij zo herkenbaar!. Lijkt de PVV wel.Vroeger zaten wij elke zondag avond te kijken,wat ze nu weer hadden.
Leuk om vanavond beelden te zien die ik nog niet kende.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

13-03-2010 om 10:29

Abacadabra

Jessica5, je schrijft voor mij complete abacadabra.
Vooral je openingszin: "Nauw dat verwachte boeken thema zat er niet in." Waar gaat dit over??? Maar goed, met wat denkwerk begrijp ik dat je een tv-programma hebt gezien?

't was te laat

Ik heb mijn ogen niet open kunnen houden en dat zegt niets over de kwaliteit van het gebodene, maar alles over mijn lichamelijke toestand van dat moment Oude koek, maar leuk om terug te zien. Maar niet om 't een of 't ander, dat stond toch ook gewoon op teletekst?

Bastet

Bastet

13-03-2010 om 10:55

Kaatje

Ja,een programma van een uur,van Kooten en de Bie.Eigenlijk zouden er diverse typetjes de revue passeren,maar gezien de vooral politieke actualiteit is gekozen voor Jacobse en van Es,de tegenpartij..
Overigens,fans,zulke fimpjes vindt je natuurlijk ook op youtube!Jacobse en van Es die de tuin winterklaar maken,bijvoorbeeld.....Hier thuis is de Vieze man in de bonbonwinkel favoriet...
Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.