Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nina

Nina

15-05-2012 om 17:04

Ga nooit met ruzie de deur uit

Puberdochter en ik kunnen nog wel eens clashen, met name 's ochtends. We hebben nog niet zo lang geleden afgesproken elkaar in de ochtend te peilen en te kijken wat we wel en niet kunnen zeggen. Gisterochtend ging het gelukkig heel erg goed.
Op de terugreis van school naar huis heeft het een fractie van een seconde gescheeld en ze was er niet meer geweest. Dat haar fiets beschadigd is, interesseert me helemaal niet. Ze is er nog. Een reuzenengel zat er op haar schouder gistermiddag. We zijn allemaal nog wat beverig maar het komt wel goed. We zijn erg dankbaar dat het nog net goed is afgelopen.
Daarom, ga 's ochtends niet boos uit elkaar, er kan zo iets gebeuren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

15-05-2012 om 18:35

Pffff

Dan kun je alleen maar dankbaar zijn.
Doet me denken aan het tegeltje wat hier naast de deur naar buiten hangt:
Ga nooit heen zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
Wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
Ga nooit heen zonder te praten
dat doet soms een hart zo'n pijn
Wat je 's morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn

Van Toon

Kaaskopje

Kaaskopje

16-05-2012 om 01:26

Nina

Ik streef er ook naar om niet boos afscheid te nemen. Inderdaad... je weet maar nooit. Ik ben blij voor jullie dat je dochter vandaag zoveel geluk had. Mijn dochter is een keer aangereden en toen ik er op mijn fiets heenracete hoorde ik al een ambulance dezelfde kant op gaan. Je haalt je in een paar seconden de meest vreselijk dingen in het hoofd. De opluchting als het mee blijkt te vallen is zó groot. Ik vergeet dat nooit meer.

Nina

Nina

16-05-2012 om 08:39

Mooi gedicht, Brianna. Ik zou eerst gezegd hebben: "Wat een cliche" en op dit moment denk ik: "Zo is het maar helemaal."
Preciues, Kaaskopje, die grote opluchting, dat is een heel bijzonder gevoel en ik zal het ook niet snel vergeten.
Dochter zelf is alweer lekker verder gegaan met alles, hoewel ze wat ongeconcentreerd is. Komt wel goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.