Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Isabella

Isabella

21-02-2012 om 21:16

Gala jurk voor dochter

Dochterlief is op zoek naar een cocktail/galajurk. En dan niet zo een waarvan er dertig in een dozijn gaan, maar graag iets bijzonders. Heeft iemand nog leuke ideeën? Ik bedoel dus geen links naar webwinkels en zo maar wel winkels waar ze originele jurkjes hebben. Zelf zat ik al bijvoorbeeld te denken aan een mooie Turkse galajurk maar ik weet geen winkels die deze verkopen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Echt iets bijzonders?

dan zou ik er eentje laten maken bij een kleermaker. Hoeft helemaal niet belachelijk duur te zijn & je hebt wel iets unieks. Turkse kleermakers zijn er zeker ook wel te vinden. leuk!

Ingrid

Janeway

Janeway

21-02-2012 om 22:00

Ken je deze?

http://www.prinsesjasmine.nl Ik heb hem al jaren in mijn favo zitten nog nooit wat besteld maar als de dag komt dat dochter iets bijzonders nodig heeft...
succes

Isabella

Isabella

21-02-2012 om 22:30

Kleermaker + jasmine

Een Turkse kleermaker leek mij ook wel een goed idee maar ik heb er nog geen ontdekt hier in de buurt.
De jurkjes van prinses Jasmine zijn echt heel erg leuk! Kende het niet. Maar helaas heeft mijn puberdochter ongeveer maatje 36 en zijn deze jurkjes net iets te klein.
Dus misschien nog iemand een gouden tip?

Niny

Niny

21-02-2012 om 22:55

Waar woon je?

Hoi Isabella,

Waar ik woon, een middelgrote stad in het zuiden des lands, is een Turkse winkel met galajurken in alle maten. Misschien eens rondvragen op school of in de buurt?

Niny

madelief

madelief

22-02-2012 om 10:54

Turkse markt?

Ik denk wel op de bazaar un Beverwijk. Half Tukije is daar te koop!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Isabella

Isabella

22-02-2012 om 12:54

Niny

Bedoel je Cherie Boutique in Eindhoven? De jurken op de site zien er wel mooi uit maar niet echt Turks. Maar misschien moet je het wel gewoon zien. Ben jij er toevallig ooit geweest?

Sawo

Sawo

23-02-2012 om 12:26

Gouda

Hoi Isabelle

Vriendinnen van mijn dochter zijn laatst naar gouda gegaan voor galajurk.

http://www.bibliss.nl/galajurken.html

Anders kan je in Utrecht zoeken in de turks/marokkaanse wijk lombok. Er zijn daar veel kleine winkels die van alles verkopen ook jurken.

Ilva

Ilva

23-02-2012 om 13:57

Lady mo

Een vriendin van mij heeft ooit eens een jurk gekocht bij Lady Mo in Hoofddorp (www.ladymo.nl). Misschien is dat iets voor je.

Niny

Niny

23-02-2012 om 14:24

Nee, niet eindhoven

Hoi Isabella,
De middelgrote plaats waar ik woon ligt een flink stuk naar het westen, 10 km ten noorden van Breda. Dat is misschien erg uit de richting voor jou.
Succes met de zoektocht,
Niny

Isabella

Isabella

24-02-2012 om 22:18

Assepoester

Iedereen bedankt voor de tips.
Dochter is uiteindelijk helemaal verliefd geworden op een (gelukkig afgeprijsde) jurk bij deze winkel in Arnhem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.