Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Geerke: rufus wainwright gezien?

Gisteravond keek ik naar Het Uur van de wolf , met deze keer een fijne special over Leonard Cohen. Met daarin optredens van Rufus Wainwright, Martha Wainwright samen met moeder Kate en tante Anna. Alsmede Nick Cave en ook Antony (zonder Johnsons). Uiteraard kwam de oude bard zelf ook aan het woord. Bono mocht ook nog heel even meezingen. Toen Rufus Wainwright het Hallelujah van Cohen zong moest aan je denken. Ongetwijfeld komt het nog op uitzending gemist.

Groet, Molly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Molly W

Molly W

09-05-2009 om 13:47 Topicstarter

Fladder

Nick Cave leek glad
Overigens werkte de bovenstaande line-up minus Bono maar plus Morrissey in wisselende samenstelling ook mee aan 'Easy Come Easy Go' van Marianne Faithfull. Dubbelcd + making of dvd. Misschien een idee voor een moederdagcadeau?

Groet, Molly

reina

reina

09-05-2009 om 15:45

Helaas

Ik had ghet programma graaguitgekeken, maar ... ik ben in slaap gevallen en Cohen is nog wel een van mijn jeugdidolen!

Abby

Abby

09-05-2009 om 21:39

Ha, nog meer fans!

Ik had de film al anderhalf jaar geleden gezien, in het Kijkhuis in Den Haag. Als Cohen fan was ik diep onder de indruk van de vertolkingen. Wat een formidabele zangers. Wat een optredens. Gisteren weer gekeken, en ik was weer diep ontroerd door Anthony met: 'If it be your will'. Ik was echt sprakeloos. Zo mooi. Fijn dat ik het hier even kwijt kan, ik heb het opgenomen, maar manlief gaat vast niet kijken, zeker niet uit zichzelf.. ach ja.
groetjes,
Abby

Ah wat lief

Wat lief dat je aan me denkt Molly! Heb het totaal gemist, maar vai uitzending gemist moet het toch lukken! Dank voor de tip! En ik zie meer Wainwrightfans hier dus!
liefs Geerke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.