Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

"Geluidoverlast" buiten of in openbare ruimten


Triva

Triva

27-08-2019 om 18:47

Sini

Kindermishandelingtip....realiseer je je dat hele jonge kinderen dat ook horen? Bijv die vd achterburen ofzo.

Vuvuzela

Vuvuzela

27-08-2019 om 19:38

de honden van Kaaskopje waarschijnlijk ook, of zouden die ook daar hun leeftijd beschermd worden?

Merel

Merel

28-08-2019 om 16:26

tegen katten

Mijn ouders hadden zo'n ding om katten te verjagen. Hielp niets. Katten poepten nog gewoon doodleuk in de tuin en iedereen (behalve dove bejaarden,zoals mijn ouders) hoorde het piepen. (snerpend hoog geluidje)
Dus na een of twee maanden geklaagd te hebben, je hoorde het zodra je de oprit op kwam lopen, hebben ze het ding maar weer weggedaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-08-2019 om 00:10

Inderdaad arme hond!

Mijn dochter hoorde het ook bij buren en sliep er slecht vsn.

Iets anders... Ik heb eergister mijn sociale verantwoordelijkheid maar (weer eens) genomen. Een jongen riep "Hoer" de school in. Even later nogmaals. Ik kreeg de indruk dat hij een leerkracht probeerde te roepen. Dat ging me te ver. Ik heb hem gevraagd waarom hij vond dat hij vrouwen zo mocht noemen. Er kwam geen goed antwoord. Ik zei dat niet hoor, ik zei "hoerie" dat is niet erg. Hij begon een heel relaas over varianten die daarop leken, duidelijk om zich een houding te geven. Waarop ik zei dat ik het niet meer wilde horen. Ik heb "homo" al zo aangepakt, nu dit, wat volgt? 😉 Jongens tot een jaar of 12 lust ik rauw, die van 16 en 18 zijn andere koek. Daar moet ik mee oppassen. Die kunnen onaangenaam worden.

Ik erger me best weleens aan wat er rond het huis te doen en horen is, soms krijg ik zelfs bijna moordneigingen, maar als ik in een rustig buurtje loop, lijkt dat me dat ook wel saai.😀

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.