Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

08-08-2012 om 16:06

Geschoren oksel bij mannen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ely

Ely

03-09-2012 om 11:50

Fascinerend

Dc: ik ben gefascineerd dat jij zegt dat we ons laten aanpraten dat iets fijner voelt. Zijn we (en hoor je daar dan zelf bij of niet) volgens jou dan zo geïndoctrineerd dat we niet kunnen bepalen wat fijn voelt of niet?
Qua schoonheid kan ik me er vanalles bij voorstellen maar qua fijn voelen....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Snuggle's

Snuggle's

03-09-2012 om 12:22

Tuurlijk media en omgeving

Natuurlijk worden we beïnvloed door de media en zeker door onze omgeving en opvoeding. Maar dat geld toch voor het hele leven?!

Krin

Yep, closure zou inderdaad fijn zijn. Maar mijn poging kwam te vroeg zo te zien

Chris

Fiorucci

Fiorucci

03-09-2012 om 15:02

DC, Ik heb het zelf uitgeprobeerd, het scheelt echt. Niet aangepraat,maar uitgeprobeerd. Zo kan ik dus ook minder deo gebruiken,merk ik.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-09-2012 om 15:53

Beginstelling

Laat ik mijn mening over de beginstelling zo nuanceren: ik voel me op bepaalde plaatsen van mijn lichaam 'hygiënischer' door te ontharen (oksels, schaamstreek). Op andere plaatsen doe ik het omdat het verzorgd staat, dus daar laat ik me in zekere zin wel beïnvloeden door wat anderen er van vinden (gezichtsbeharing en ik zou mijn benen ook ontharen als dat van toepassing was geweest). En op weer andere plaatsen maakt het mij niet uit (armen), de beharing stoort mij daar niet, ondanks dat het misschien te lang is voor de algemene norm. Dit wat mijzelf betreft. Wat anderen betreft: prominent aanwezige lichaamsbeharing vind ik niet aantrekkelijk. Als iemand zijn arm optilt en een flinke bos haar onthult, denk ik 'nou, doe die arm maar weer naar beneden.' Dat is een deel 'niet mooi' en een deel toch ook 'niet fris'. Of dat nou terecht is of niet. Niets menselijks is mij vreemd.
Overigens... als je de behoefte voelt om een onderwerp af te sluiten, kun je er ook zelf een punt achter zetten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.