Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Geselecteerde bezoeker

Ik kreeg dit (alweer) in beeld toen ik OOL opende: "U bent de geselecteerde bezoeker! Hartelijk gefeliciteerd. U bent nu online! Daarom heeft zojuist onze toevalsgenerator u geselecteerd als mogelijke winnaar van een Alfa MiTo ter warde van 17.250,- Euro! Hier klikken: www.geselecteerde-winnaar.nl"
Ik vind dat maar raar eigenlijk. Echt zo'n reclameding dat ik niet wil en eigenlijk ook niet bij OOL verwacht. Met een spelfout erin ook nog
Of ben ik de enige die zo denkt en vindt iedereen dit gewoon leuk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

02-04-2010 om 11:55

Auto's

Heb jij dan niet al 5 Alfa's voor de deur staan dan? Ik win elke dag wel iets, ik word elke keer geselecteerd of ben de 100.000ste bezoeker ofzo...

Maar nee, ik negeer die reclames. Ik zoek tegenwoordig bij internetpagina's zo snel mogelijk naar kruisjes (om de add te sluiten), of ververs de pagina zodat er een minder irritante (knipperende, felgekleurde, wandelende) add voor in de plaats komt.

groet. Mamvantwee

Forum zonder frames

Ik gebruik altijd het forum zonder frames en heb daar een directe koppeling naar staan onder mijn bookmarks.

Ik heb dus nooit last van reclames.

Chris

tonny

tonny

02-04-2010 om 14:23

Ik denk alleen oh, domme reclame

niks van aantrekken.

Maar inderdaad, ik vind het jammer op 'onze' site

Guinevere

Guinevere

02-04-2010 om 19:17

Oh, ik dacht dat ik de énige was die geselecteerd was! Wat jammer nou, mijn winstkansen kelderen zienderogen. Weer pech. Dan ga ik maar meespelen in de loterij.

Geerke

Geerke

03-04-2010 om 09:39 Topicstarter

Ja gewoon negeren

Ja dat klopt ook, ik moet het gewoon negeren, maar het soort reclame had ik hier gewoon niet verwacht.

Hier ook geluksvogel

die regelmatig benaderd wordt dat ik de zoveel duizendste bezoekster ben.....kun je nagaan hoe goed het forum loopt....zo snel alweer 10.000 bezoekers gehad.
Misschien komen we wel in het wereld boek of records???

Gr Pham

Adblock

Op mijn computer staat adblock geinstaleerd. Dat is een plug-in van Firefox. Ik sta compleet verbaasd van jullie verhaal, ik zie namelijk nooit!! reclame. Dankzij ad-block dus.

Karin TZ

100%mama

100%mama

07-04-2010 om 15:31

Vandaag in de metro

staat dat bedrijven dit soort "trucjes" uithalen om het "bel mij niet" register te omzeilen........Als je er dus "intrapt" sta je gelijk fijn garant voor een sessie met diverse telemarketier's.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.