Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

25-12-2012 om 00:15

Gezellige dagen toegewenst

De kerstdagen zijn begonnen. Ik wil iedereen gezellige dagen toewensen. Maak je vooral niet te druk. Voor wie kerst meer een beproeving is dan 'gezellig'... het is zo weer donderdag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aansluiten

Kaaskopje, ik sluit me bij je aan, en wil jou en je gezin vooral een lichter, luchtiger en gezonder 2013 toewensen!
En voor alle anderen: fijne dagen!

liefs,
Jons

koentje

koentje

25-12-2012 om 11:40

Ja, iedereen een fijne kerst!

en vooral iedereen die het een beetje meer nodig heeft dan de anderen; door ziekte of andere ellende!
groetjes van Koentje!

Fiorucci

Fiorucci

25-12-2012 om 11:58

En...

Ik wens iedereen rustige, gezellige dagen en vooral een heel gezond 2013!

Ja!

Allemaal goede dagen op de manier die JULLIE bevalt en mag het anders maar weer snel *gewoon* zijn!

oregano

oregano

25-12-2012 om 14:00

Fijne dagen

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en alle goeds, geluk en gezondheid voor 2013.
En iedereen bedankt voor alle tips het afgelopen jaar,
Lieve groet oregano

tonny

tonny

25-12-2012 om 14:08

Hoi allemaal!

Gezellige dagen met elkaar, en succes met het aan elkaar rijgen van ieders kerstverwachtingen. Wie er wat te mopperen heeft, staat vast voor volgend jaar in je agenda om iets concreets bij je dragen aan wat leukers

Allemaal een goed nieuw jaar gewenst, gezondheid voor jezelf en ieder die je lief is. En geef het licht van kerst een kans op dagen waarop de duisternis oprukt. Want tja, ondanks alle goede wensen gaat er helaas ook overal nu en dan iets mis.

Rafelkap

Rafelkap

25-12-2012 om 19:10

Fijne dagen

Hele fijne dagen speciaal voor Kaaskopje en Jons die zo'n veelbewogen 2012 hebben meegemaakt. Ik wens jullie en jullie gezinnen extra veel geluk en gezondheid toe in het nieuwe jaar.
En voor alle andere (veelal) dames alles goeds!

Guinevere

Guinevere

26-12-2012 om 13:48

Een fijne 10 uur toegewenst

Een fijne laatste 10 kersturen toegewenst voor iedereen, en in het bijzonder voor de mensen die het zwaar hebben op dit moment.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.