Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

18-02-2009 om 23:15

Ghost whisperer.....nee toch?

Het zal toch niet echt, wat ik afgelopen aflevering zag? Dat Jim.....neee......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique D*

Monique D*

19-02-2009 om 02:10

Wat, wat? vertel..

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal over Jim en Ghost Whisperer (Derek Ogilvie)?

Tihama

Tihama

19-02-2009 om 09:29

Hahaha

Ik kijk Ghost Whisperer mee met de VS (ik down elke aflevering de dag na verschijning in de VS). En het wordt nog veel interessanter, Nasha. Als je je niet kunt bedwingen om te weten hoe het verder gaat, dan kun je kijken op http://www.tv.com/ghost-whisperer/show/33483/episode.html

Jim is wel....maar straks toch weer niet....maar het wordt wel ingewikkelder.....Wat mij betreft had Jim overigens gewoon mogen blijven....

Ik ben overigens overtuigd skepticus en ik vraag me al tijden af waarom ik deze serie zo leuk vind.
Een deel van het antwoord heb ik gevonden: de relatie tussen Melinda en Jim is zo fijn om te zien. Gewoon liefde en kameraadschap zonder al dat soapachtige geruzie.
En elke aflevering heeft een goed einde

Tihama

rosa

rosa

19-02-2009 om 10:50

Mooi

Vond het ook al zo'n afknapper. Maar ben blij dat ze er iets mee doen. Ga straks kijken naar je link, Tihama.

rosa

Jet Burg

Jet Burg

19-02-2009 om 12:31

En wat ze ermee doen

is niet in iedere aflevering leuk, het is te langdradig voordat het vooruit gaat zeg maar.
Voor mij had die twist niet gehoeven, maar ja, de schrijvers vonden het leuk denk ik

Tihama

Tihama

19-02-2009 om 14:25

De schrijvers

Ik denk dat een van de schrijvers relatieproblemen had en toen vond dat Melinda en Jim veel te happy waren. Dus hij wilde hun relatie een dip geven, maar een andere schrijver vond vreemdgaan of scheiden vast een slecht plan voor de kijkcijfers.
Dus toen hebben ze dit verzonnen.....
Ik zou trouwens dan een ongeluk bedacht hebben, waarbij Melinda amnesia had en niet meer wist wie Jim was, terwijl Jim meemaakte wat hij nu meemaakt. Intussen had Delia dood kunnen gaan en via Eli van alles fluisteren naar Melinda en Jim.
En daarna zouden ze dan kinderen krijgen, een tweeling waarbij een kind geesten kan horen en de ander ze alleen kan zien. Ned wordt dan oppas voor de kinderen en gaat in het verbouwde guest house wonen.

Maar ja, ze huren mij helaas niet in voor de scripts

Tihama

Jet Burg

Jet Burg

19-02-2009 om 15:35

Wow tihama

Haha, klinkt goed, misschien toch maar solliciteren?

Ja he

Ik zat met tranen in mijn ogen te kijken, ben nl hopeloos sentimenteel.... Ben nu heel benieuwd hoeveel leuker/spannender het gaat worden!! (fijn dat er meerderen mijn verslaving delen...!!) Suus

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2009 om 19:29

Jeetje...

dus het is echt zo???Ik denk, ze wekken hem nog wel tot leven ofzo....snif....ik vond het juist zo fijn, die 2 samen....vind de plot van Tihama ook een leuke hoor ) Enne....ze kunnen over 10 afleveringen toch ook doen of het een nare droom was????? Toch????

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2009 om 22:46

Tihama

maar wat kan ik op die site bekijken dan?

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2009 om 23:02

Cbs site gekeken

en verder gelezen....mmm....wordt wennen denk ik....

Site gekeken

maar keek vast verkeerd want ik zag niks schokkends. Zo aan de postings te lezen gebeurt er wat met jim?

Kunnen ze nou niet iets originelers verzinnen?
Dan blijft ie zeker nog altijd bij haar, want zij kan hem zien

Jammer van de serie, idd was juist zo leuk die 2.

gula

Nasha 1st

Nasha 1st

22-02-2009 om 23:32

Erg ingewikkeld nu...

snif....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.