Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

hil

hil

02-03-2009 om 14:42

Gisteren 20.30 uur mask

ik heb het gemist, de extra uitzenidg met mededeling van de mask. het was gisteren (zondag 1 maart) om 20.30uur, voor dat wegmisbruikers begon.
wie heeft het wel gezien en kan me vertellen wat er gezegd/gedaan is?? heb al op internet zitten zoeken maar ik kan er niks over vinden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hil

hil

02-03-2009 om 14:43

O, ja

ik heb geen idee in welke rubriek dit moet, vandaar ik de gok op algemeen heb gedaan

marie

marie

02-03-2009 om 15:14

Grapje?

Hallo
Ik heb wel Gerard Joling vermomd als de Mask voorbij zien komen. Misschien bedoel je dat?
Verder vind ik grote flauwekul met die Mask. Elke keer wordt iedereen weer lekker gemaakt met zogenaamde onthullingen en steeds gebeurt er niks.
Groetjes

Monique D*

Monique D*

03-03-2009 om 00:48

Zoon was teleurgesteld..

.. omdat hij speciaal ervoor was gaan zitten. Helaas. In die hele korte uitzending van amper 10 minuten stond de Mask naast Patty en hij deed zijn kap af. Ik vond die onthullig toen wel erg snel gaan! Het was Gerard Joling die zei dat hij dus niet de Mask was, maar dat wij a.s. vrijdag maar moeten kijken. Jammerrrrr! Ik ben benieuwd hoeveel mensen er toen voor de buis zaten!
Ik zei tegen mijn zoon dat ook Patty in het complot moest zitten omdat zij er zo van overtuigd was dat het Gerard Joling was. Bovendien geloofde ik het zelf niet, want Gerard Joling is een zanger en entertainer en geen mentalist. Ik zou eerder denken aan figuren als Hans Klok of Hans Kazan. Het publiek werd dus voor de gek gehouden. Goed voor de kijkcijfers!
Mijn zoon voelde zich toen enorm in zijn hemd gezet en droop gelijk af. Ik zei ook dat die onthulling wel erg voorbarig zou zijn als de finale nog niet is geweest... het zou juist na de finale moeten gebeuren òf hij zou zich nooit moeten onthullen!
En wat ik ervan vind? Een goeie grap, zo goed dat er een aantal jongeren uit het publiek tijdens de uitzending de Mask wilden ontmaskeren, wat hen net niet lukte..

Tirza G.

Tirza G.

03-03-2009 om 14:22

Toch al lang bekend?

Het heeft toch al op nu.nl gestaan, wie de Mask is? Volgens mij al na de 1e of 2e uitzending. Een of andere Duitser, dacht ik.

Tirza

Marinda

Marinda

04-03-2009 om 03:14

Monique

Hoi Monique,

Denk je nu echt dat die jongeren uit het publiek de mask wilden ontmaskeren?
Jij bent nog goed gelovig.
Welnee joh, was allemaal al ingestudeerd, gewoon acteurs.
En dacht je dat de trucks van hun zelf zijn? nee hoor, worden kant en klaar aangeleverd, ze hebben gewoon een periode de tijd om het in te studeren.
Goh, ik wist niet dat er nog mensen waren die dachten dat wat je ziet echt waar was. Allemaal zo doorgestoken.
En Uri Geller vind ik wel de allerslechtste acteur.
En de Mask is ook gewoon een ventje die een truukje instudeerd. En de trucs die ze laten zien, zijn bijna allemaal al eens bij goochelaars ontmaskerd geweest.
En, wist je dat vincent helemaal geen bloedzuigers eet?
Gewoon klein bloedampulletje hoor, net als mensen die zogenaamd zonder lidtekens kunnen opereren, hoop bloed (ampulletje), effe kneden, en klaar!

Ik sta echt perplex, dat mensen hier echt in geloven!!

Groetjes Marinda

Nasha 1st

Nasha 1st

04-03-2009 om 11:08

Marinda

psies....ik vind het een walgelijk programma, kijk er dan ook niet naar....stukjes die ik gezien heb waren in Boulevard of wat dan ook....dan druipt het er vanaf dat het in scene is gezet....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.