Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Champagne

Champagne

25-12-2009 om 17:49

Goede voornemens 2010

Maken jullie goede voornemens voor 2010? En wat staat er dan zoal op? Ik wil wel een voorzet doen namens mezelf: meer sporten, meer fruit eten, geduldiger zijn en meer "loslaten".

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ol3

ol3

25-12-2009 om 17:59

Mijn voornemens

ik vind geduldig zijn ook een hele goede die voor mij ook van toepassing is!

ook wil ik wat positiever 2010 in!

en meer samen met mijn man gaan doen en dus op zoek naar een leuke oppas voor de kinderen!

Ander werk

dat is mijn grootste voornemen, heb het echt volledig gehad in mijn huidige baan. Nou ja, heb het vooral met de meeste collega's gehad....

Gr Pham

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-12-2009 om 23:57

Ik ga een dame worden

Ik heb als voornemen om me beter te kleden.

Milieubewust

Ik ben goed milieubewust bezig: ik recycle de goede voornemens van het vorige jaar!
(allemaal varianten op het thema 'orde op (en in) zaken')

Groeten,

Temet

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

27-12-2009 om 10:00

Bah

Ik heb een hekel aan nieuwjaarsvoornemens . Dus bij mij gaat het gewoon vandaag al in: ik ga afvallen. En nu echt, ik heb er genoeg van om geen leuke kleren te kunnen kopen voor een normale prijs, om niet meer de trap op te kunnen lopen zonder te hijgen als een ... (ja wat ook al weer?), mijn knieen en enkels doen pijn, mijn buik zit in de weg, en nog erger... die onderkin(nen :S). Bah, weg ermee allemaal, en ik begin NU!!!!!

Goedzo!

Het zal je vast gaan lukken! Heb je al concrete plannen gemaakt? In ieder geval niet gaan crash-dieeten hoor, dat is echt heel slecht voor je.

Gr. Poezie.

Ps.: Hier ook goede voornemens, alleen begin ik wél pas na de feestdagen....

Over afvallen

weten jullie dat er bij het onderwerp "Gezellug! Contact leggen" een draadje is met dames die allemaal aan het afvallen zijn. Voor morele steun kun je daar terecht.

Gr Pham

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.