Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Goede voornemens voor 2010!

Ja, mensen, daar is-ie weer!
Het draadje over de goede voornemens.
De mijne:
1. sommige dingen leren accepteren in het leven, voor andere dingen veel harder vechten (ik zal niet in details treden!).
2. 5 kg kwijtraken.
3. herorientatie mbt werk.

Iemand anders alvast iets te melden?

Groeten,
Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
huismusje

huismusje

06-12-2009 om 18:53

Afvallen

En dan ook de 5 kg waar ik heel 2009 al mee bezig was en niet wilde lukken.

gr Huismusje

Lynna

Lynna

06-12-2009 om 18:53

Partner zoeken

1. Nadat ik bijna 2,5 jaar heel gelukkig ben geweest alleen, hoop ik komend jaar toch een nieuwe partner te vinden

2. Wil mijn echtscheiding zsm op een goede manier afronden

3. Ik hoop dat mijn kinderen een heel goed jaar krijgen

Privetijd

na jaren van alleen maar bezig te zijn met kinderen, huishouden en werk wil ik komend jaar weer eens tijd vrij maken voor mezelf. De kinderen worden groter, ik merk dat ik mezelf/ons verwaarloos.

Dus op een sportclub oid (zumba? tennis?) en wat vaker tijd vrij maken voor mijn man: zo nu en dan een etentje, bioscoopje e.d. inplannen.

ik leef al enkele jaren met het motto: pluk de dag( Carpe diem),geen goede voornemens,gewoon genieten van alles wat op mijn pad komt,niet gelijk in de stress schieten bij tegenslag,tevreden zijn met het leven wat ik leid,zo ga ik het nieuwe jaar in.

Rosy

Rosy

06-12-2009 om 20:42

Mee eens

Ik vergeet het nog weleens om bij de dag te leven. Niet meteen in de stress te schieten als het anders gaat als verwacht. Het zou mooi zij als ik de dingen wat meer van me af kan laten glijden.

Goede voornemens

Afvallen (origineel he?), en dan geen 5 kilo maar 20-25. En dat terwijl ik er de afgelopen maanden al bijna 30 kwijtgeraakt ben.

Een leuke baan vinden. Ik ben gestopt met werken buiten de deur toen mijn oudste zoon geboren werd. Hij is nu 7,5 en ondanks dat ons jongste kind nog maar 9 maanden is ben ik gewoon toe aan iets voor mezelf. Dus ik ga solliciteren! (spannend)

En, het meest belangrijke van al, meer genieten van mijn leven, en tevreden zijn met alle mooie dingen die mijn leven biedt. Ik heb de neiging om snel onrustig te zijn, op zoek te gaan naar meer, verveel me snel. Terwijl ik zoveel heb in mijn leven om van te genieten en om dankbaar voor te zijn. Ik hoop dat ik in het nieuwe jaar meer rust kan vinden, in mezelf.

Ander werk

staat met stip op nr 1!!! En daarna afvallen.

Gr Pham

Kaaskopje

Kaaskopje

07-12-2009 om 01:01

Geen

Ik neem me nooit wat voor.

Ego

Ego

07-12-2009 om 21:47

Gelukkig worden

Ik heb te lang in een dal gezeten. Ik ga in 2010 weer gelukkig worden. Voor mezelf kiezen en mijn dingen doen.

Ego

Ego

07-12-2009 om 21:54

Pham

Jouw voornemens kunnen in één keer gerealiseerd worden. Dan moet je postbode worden. Vraag maar aan Balletmama.

Ego

bedankt voor de tip..........

Een paar voornemens

een kilo of 5 afvallen,
meer tijd voor mezelf goed invullen en vooral genieten van mijn kinderen.

En natuurlijk dat ik bepaalde dingen vol kan houden net als dit jaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.