Off-topic discussies

Pelle
23-10-2009 om 16:17
Gouden gids
Plof! Daar was tie weer. De Gouden Gids (in combi met een telefoongids volgens Pelleman). Gebruiken jullie die papierwinkel nog? Waarom kun je die krengen niet gewoon ergens gratis afhalen of worden ze echt nog vaak gebruikt?

Sharon*
23-10-2009 om 16:21
Ik gebruik de Gouden Gids nog vaak. Ik vind het sneller gaan dan de computer aanzetten (zeker ons oud kreng ) en ik vind het overzichtelijker.
Een gratis afhaalpunt zou niet eens een gek idee zijn, want er zijn vast een hoop mensen die het meteen bij oud papier gooien.

Sancy
23-10-2009 om 17:30
Geld waard
Hier was de school van de kinderen aangewezen als school die de oude gouden gidsen en telefoonboek mocht ophalen. Dat was een of andere actie, voor ieder opgehaald telefoonboek kreeg de school geld dat weer aan boeken besteed mocht worden. Het heeft de school een leuk bedrag opgeleverd, er schijnt maar 1 school per gemeente aangewezen te zijn voor deelname aan de actie

Dendy Pearson
23-10-2009 om 20:36
Ik ren
altijd de bezorger achterna om 'm terug te geven. Ik vind die boeken echt niet meer van deze tijd en een enorme verspilling van papier.
Dendy

Temet
25-10-2009 om 21:23
Gebruik 'm ook
Gebruik de gidsen wel degelijk nog regelmatig. Om precies dezelfde reden als Sharon. Nou ja, er zullen er wel meer zijn, anders hielden ze wel op met dat ding drukken.
Groeten,
Temet

Mickey
26-10-2009 om 23:10
En...
... vergeet niet dat er nog steeds veel mensen zijn die geen internet hebben.
Maar ik ben het eens met degene die pleit voor een afhaalpunt hoor!
Bovendien hebben ze het ding dot jaar opeens groter gemaakt, nu past hij niet meer precies in mijn laatje... *boehoe*