Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

23-10-2009 om 16:17

Gouden gids

Plof! Daar was tie weer. De Gouden Gids (in combi met een telefoongids volgens Pelleman). Gebruiken jullie die papierwinkel nog? Waarom kun je die krengen niet gewoon ergens gratis afhalen of worden ze echt nog vaak gebruikt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik gebruik de Gouden Gids nog vaak. Ik vind het sneller gaan dan de computer aanzetten (zeker ons oud kreng ) en ik vind het overzichtelijker.
Een gratis afhaalpunt zou niet eens een gek idee zijn, want er zijn vast een hoop mensen die het meteen bij oud papier gooien.

Sancy

Sancy

23-10-2009 om 17:30

Geld waard

Hier was de school van de kinderen aangewezen als school die de oude gouden gidsen en telefoonboek mocht ophalen. Dat was een of andere actie, voor ieder opgehaald telefoonboek kreeg de school geld dat weer aan boeken besteed mocht worden. Het heeft de school een leuk bedrag opgeleverd, er schijnt maar 1 school per gemeente aangewezen te zijn voor deelname aan de actie

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-10-2009 om 20:36

Ik ren

altijd de bezorger achterna om 'm terug te geven. Ik vind die boeken echt niet meer van deze tijd en een enorme verspilling van papier.

Dendy

Rosy

Rosy

23-10-2009 om 21:04

Dan is dit iets voor jullie

http://www.stopdetelefoongids.nl/

Biene M.

Biene M.

24-10-2009 om 08:31

Rosy bedankt

Super! Heb hem meteen doorgemaild naar wat mensen.

Gebruik 'm ook

Gebruik de gidsen wel degelijk nog regelmatig. Om precies dezelfde reden als Sharon. Nou ja, er zullen er wel meer zijn, anders hielden ze wel op met dat ding drukken.

Groeten,

Temet

En...

... vergeet niet dat er nog steeds veel mensen zijn die geen internet hebben.
Maar ik ben het eens met degene die pleit voor een afhaalpunt hoor!
Bovendien hebben ze het ding dot jaar opeens groter gemaakt, nu past hij niet meer precies in mijn laatje... *boehoe*

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.