Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 16:44

Grappig huizendraadje

Een flinke tijd geleden liep hier er een huizendraadje met foto's om je te bescheuren.

Ik wilde jullie deze niet onthouden....

http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48593467-rhonelaan-28/fotos/#groot&foto-5

http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48593467-rhonelaan-28/fotos/#groot&foto-4

Ik hoop niet dat ik nu op iemands tenen ga staan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

19-09-2012 om 17:21

Apart wel...!

Die Laaf in de tuin valt wel erg uit de toon...!

Petr@

Petr@

19-09-2012 om 19:02

Wat jammer

dat ze geen foto's plaatsen van de eigenaren

Tirza G.

Tirza G.

19-09-2012 om 19:11

Dat

deed ik niet weg voor de Halloween.

Tirza

notje

notje

19-09-2012 om 19:14

Meld het even

bij foutehuizen.nl die komen er vast op te staan.De bloemen in de tuin zijn er zelfs treurig van gaan hangen.

Rafelkap

Rafelkap

19-09-2012 om 19:49

Zo doe je weer ideetjes op

Goh wat handig, de doodskist alvast in de huiskamer. Maar wel een tuinkabouter!!!!!

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

19-09-2012 om 20:12

Petr@

Inderdaad, nou zullen we nooit weten of het Marilyn Manson, Ozzy Osbourne of The Addams Family is...

Relithe

Relithe

19-09-2012 om 23:24

Gezellie!

Leuke kast ook, die doodskist

sinas

sinas

19-09-2012 om 23:41

Kopje koffie?

............??

MariaV

MariaV

20-09-2012 om 09:39

Burgerlijk

Ik weet het, besmette term, maar ik vind het opvallend hoe een huis met dergelijke decoratie er toch zo oerburgerlijk uit kan zien. Het zal de kleur van het tapijt wel zijn, in combinatie met de houten kasten.
Maria

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

20-09-2012 om 09:58

Je hebt wel gelijk

Al dat zwart, en dan daartussen die lekker tuttige (en dat bedoel ik positief) blank eiken kastjes en grenen uit de jaren tachtig! Als ze hun stijl echt strak consequent hadden doorgevoerd hadden ze daar een zwarte kwast over gehaald, zou je toch denken?

Net als die Laaf

Ik bedoel... Een LAAF!!!
Zelf ben ik ook dol op die heerlijk burgertutterige kastjes (grenen dan, geen blank eiken) van zo'n 30 jaar oud, heb mijn eigen interieur ook bewust zo tuttemieperig, maar een LAAF, dat is zelfs voor mij nog een stap of drie, vier te ver...!

Tijgeroog

Tijgeroog

20-09-2012 om 11:31

Omschrijving

"Sfeervolle L-vormige woonkamer"

Nee

Die grenen kastjes, dat kan echt niet.
Die zwarte wasmachine, vind ik dan wel weer helemaal goed

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-09-2012 om 13:39

Grappig

Hoe jullie er toch weer allemaal andere details uithalen. Ik had die Laaf in eerste instantie niet gezien en ook de zwarte wasmachine was mij niet opgevallen.

Wel was mij de jaren '80 sfeer opgevallen, kon alleen het niet op de goede omschrijving komen.

Ik ken deze mensen verder ook niet, maar het kan niet anders dan dat hier een man alleen woont (zie al die auto's in de vitrinekast) die al ruim de 40 gepasseerd is, en die een beetje is blijven hangen in zijn studententijd. Of een jong gothic stel dat de oude inventaris, inclusief vloerbedekking en gordijnen, van pa en ma heeft overgenomen.

Gezien de op het randje foto's aan de muur ga ik voor de overjarige vrijgezel.

Je zou toch bijna je tentje op slaan bij de voordeur

Guinevere

Guinevere

20-09-2012 om 14:08

Nee

Nee, geen vrijgezel, er woont een jong gezin. Zie de kindertekening!
Ach, ieder zijn meug, zo heel erg ongezellig vind ik het niet eens overkomen. Er zijn trouwens doodskisten te koop die je eerst als boekenkast kunt gebruiken.

Ely

Ely

20-09-2012 om 15:09

Die lamp boven de eettafel

Vind ik verre van burgerlijk ))

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gerdina

Gerdina

20-09-2012 om 16:14

Oma

De tekening op de koelkast is voor oma. Dus geen man alleen of een jong gezin.
Misschien zijn er wel 2 huishoudens samengevoegd. Eén met zwrte meubels en de andere met houtkleurige? Of ze hebben er nog iets anders ingezet ipv alleen zwart in de hoop dat het beter verkoopt? Zou ik persoonlijk de doodskist toch weggehaald hebben .

krin

krin

20-09-2012 om 16:17

Afknappen

Ik zou afknappen op de badkamer. Volkomen inspiratieloos en suf. Daar kan zelfs die zwarte wasmachine niets aan opfleuren.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-09-2012 om 21:19

Is dit het huis van oma?

Dat kan toch niet?

Ik denk dan toch dat de grenen meubels van oma zijn en dat ze een jonge gothic aan de haak geslagen heeft.

De badkamer vind ik ook niks. Vind eigenlijk de complete basis van het huis nogal saai. Wat dat betreft leuken die doodskisten, vleermuizen en de hand die uit de muur komt de boel best nog wel op.

Krin

Meen je dat, zou je daarom ook van een evt aankoop afzien? Ik zou denken, nou in ieder geval geen kleur die me niet aanstaat en je kan het wel opleuken met een kleurtje.

krin

krin

21-09-2012 om 11:01

Shonagh

Nee, ik meende het niet Ik zou vooral NIET afknappen op het meubilair, dat was het meer. Niet omdat ik het mooi vind, maar omdat je dat niet koopt. Die nietszeggende badkamer koop je wel, en daar is meer nodig dan even wat zwarte lelijkheid verwijderen om er iets moois en handigs van te maken. De mooi grote, maar verder verwaarloosde tuin zou dit huis ook niet een eerste keus maken, trouwens.

bibi63

bibi63

21-09-2012 om 13:53

Tafellaken

En oei! wat vloekt dat tafellaken op die ronde tafel bij het tapijt. Allebei in een tint roze, maar totaal ander soort roze.
Gr. Bibi

Guinevere

Guinevere

21-09-2012 om 15:05

Aha, een toyboy

Helemaal duidelijk, een gothic toyboy! Ik zie het al voor me!

Jade

Jade

21-09-2012 om 19:40

Errug apart...

Die badkamer valt me dan weer tegen....is zo gewoontjes

Jade

Jade

21-09-2012 om 19:44

Die had ik...

...ook al gezien, die zwarte wasmachine, mooi man

Die gitaar vind ik ook een hele mooie, maar die grenen/blank eiken kasten en die badkamer hadden ze/had ze/had hij in dezelfde stijl moeten doen....

Huis van man

Volgens mij is t een huis van een man en als ie een vrouw heeft, dan heeft ze niks te zeggen hahaha

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

nathalie

nathalie

24-09-2012 om 21:08

O geweldig een laaf

Die stond hier ook in de tuin toen we het huis kochten, eentje met zwemvliezen. En die mocht blijven hoor, die woonde er eerder dan wij! Zó heel erg erg dat we het hilarisch vonden. Laaf staat nu in een beetje uit het zicht hoekje achter in de tuin, ja dat dan weer wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.