Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Grappige reclame

Heb niet zoveel met Jeroen van der Boom, maar ik moet erg lachen als zijn fan in haar groene jurkje en op haar gele sloffen idioot op haar bank gaat dansen.
Dat wilde ik even met jullie delen . Meer mensen die dit grappig vinden (of juist niet)?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tirza

Wat de vergelijking met de directeuren van de goede doelen betreft, die gaat wat mij betreft niet op. Die worden onder meer betaald van het geld dat ik doneer. Ik vind dus wel dat ik daar iets van mag vinden. Wat acteurs betreft, als er niemand naar ze wil kijken, hebben ze geen inkomsten, moeten ze wat anders gaan doen.

Hugh versus boudewijn

Hugh Laurie speelt dor. House, ik heb geen idee hoe Hugh in het echt is, dus voor wat betreft geloofwaardigheid maakt het voor mij niks uit of hij in een commercial speelt of niet.

Vroeger vond ik de programma's van Boudewijn Büch zo leuk, dat ongebreideld enthousiasme over de meest abscure zaken. Maar toen hij in een Lassiecommercial net zo ongebreideld enthousiast was over rijst geloofde ik hem niet meer en vond ik daarna zijn programma minder leuk.

skik

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2011 om 11:12

Genista

"Er zijn gewoon van die mensen van wie je niet verwacht dat je ze in een reclamespot gaat tegenkomen en Hugh was er zo eentje." Hij schijnt zelf ook zeer verbaasd te zijn geweest, dat hij werd gevraagd. Ik vermoed dat hij het gedaan heeft om gewoon eens te ervaren. Juist een bekend acteur vindt weleens dingen op zijn pad, waarvan hij denkt: waarom niet? Hij verdient 5 miljoen per jaar, voor de centen hoeft hij het niet te doen...
Overigens, en inderdaad,Deelder voor Robijn verbaasde mij veel meer, en juist daarom blijft het je bij. Is vast over nagedacht..

Tirza G.

Tirza G.

29-09-2011 om 14:52

Ook weer grappig

Dat er eerst betoogd werd dat niemand weer hoe Hugh Laurie als mens is en dat Fio vervolgens dat toch weet hoe hij als acteur aankijkt tegen deze reclame.

Ik blijf met Genista onder het parasolletje (ook goed tegen de rimpels trouwens). Laten wij nog eens denken een Daphne Deckers en haar lollies.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2011 om 15:41

Tirza

Tja, stond in de krant. Interview met Laurie, ook over die commercial.

Jeeeeetje cobi...dat meen je niet!?!

Jij weet niet wie Hugh Laurie is!?????

Ingrid

(Hahaha...Ik weet ook niet wie het is, maar ik heb het vage idee dat ie een beroemd acteur is van het aantrekkelijke soort. Niet meer piepjong, maar toch likkebaardend leuk. Misschien zelfs wel iets met ziekenhuisserie of zo. Kortom, onwaarschijnlijk dat het langs jou heen is gegaan....)

(en nu zal ik hem eens googlen om te zien of ik gelijk heb! LOL!)

*proest*

Ziekenhuisserie was goed gegokt.

Aantrekkelijk was fout gegokt.

Hmm.

Ingrid

Nog een keer *proest*....

Die foto op wikipedia was (understatement) nou niet echt de leukste die je van hem kunt vinden. Het valt nog mee.

Ingrid

En wie...

... is Deelder? En de C/Kranenborg die genoemd wordt, zegt me ook niet veel. Zoals ik al zei, ik denk dat heel veel grappig bedoelde zaken in reclames mij voorbij gaan omdat ik de bekende niet herken als bekend. Ik vond het best wel al heel wat dat ik in die koffiereclame de kwinkslag naar Bruce Almighty herkende. Overigens vond ik ook daarvan vooral de eerste leuk, de opvolgspots vond ik weer niet veel meer aan. Maar de George die daarin zit, is ook bekend, begrijp ik nu ineens? Of hoort dit bij de draad der vallende kwartjes?

Genista

Jij grapjas!

Chris

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2011 om 18:09

Genista?

Jij als fan van taal kent de dichter Jules Deelder niet??? Echt, mijn bek valt open..)

Nou...

dikke siplip. Maar ik kende Hugh Laurie dan toch nog wel Echt eerlijk, die anderen ken ik niet. Er zullen wel meer dichters zijn die aan mijn taalliefhebberig oog ontsnapt zijn )

Tirza G.

Tirza G.

29-09-2011 om 22:52

Hugh laurie

Komt een beetje uit de school van Monthy Python zeg maar, dat licht absurdistische wat alleen Engelsen kunnen En smakelijk hapje, mwah, het kon minder.

Kijk, dat is nou eigenlijk grappig. Met George Clooney heb ik het dan weer niet. Dat heb ik altijd als een exponent van de Hollywoodse commercie gezien, niet als Kunstvorm.

Jules Deelder is ook geen kunst aan natuurlijk

Tirza

Engelse hugh laurie

Was het niet not the nine'o clock news waar Rowan Atkinson, Hugh Laurie etc. bekend mee zijn geworden? Ik heb gesmuld van Fry and Laurie, Alas Smith & Jones en later ook Blackadder. Stephen Fry was trouwens vorige week nog te gast bij Bones als vaderlijke psychiater.

Van House ben ik eigenlijk helemaal geen fan. Ik vind het wel knap dat hij zijn britse accent heeft 'misvormd' tot een rasechte amerikaanse. Maar hij blijft voor mij de vrolijke domme nerd uit Blackadder. En daar past die reclame helemaal niet bij.

Met George Clooney heb ik helemaal niets. Alleen die ene zin van John Malkovics uit de eerste Nespresso reclame vind ik fantastisch "make an educated guess".

F

Sancy

Sancy

30-09-2011 om 12:34

Grinnik

Hugh Laurie en Stephen Fry waren briljant in A bit Of Fry and Laurie. Ik heb de bundel van hun sketches in huis en ik zie hun koppen zó weer voor me als ik er in lees. Nog steeds.

Brianna F

Brianna F

30-09-2011 om 14:11

Sancy

Kun je me het ISBN nummer geven? Ik zou die heel graag kopen voor mijn dochter die een groot fan is.

Gister

Heb ik ook een paar afleveringen van Blackadder op youtube bekeken. Met mijn dochter die wel een enorme House-fan is. Ik vond het ballbouncing grappig

Sancy

Sancy

30-09-2011 om 19:09

Brianna

http://www.amazon.co.uk/Three-Bits-Fry-Laurie-Stephen/dp/0749317019/ref=tmm_pap_title_0/280-1207922-7630900
Paperback: 576 pages
Publisher: Mandarin; New edition edition (14 Nov 1994)
Language English
ISBN-10: 0749317019
ISBN-13: 978-0749317010
Geen idee of hij ook in het Nederlands is. Ik hoop het eigenlijk niet. Dit móet gewoon in het Engels

Brianna F

Brianna F

30-09-2011 om 20:49

Sancy

Dank je wel. Hier wordt trouwens alleen maar Engels gelezen, dus dat zit wel goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.