Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sabje

sabje

10-12-2010 om 11:11

Gratis kerstshoot (met naschrift van Forumbeheer)

(geen idee of ik dit mag plaatsen maar ik hoop het)

Ik geef een gratis fotoshoot met vergroting weg aan een gezin,kinderen die het echt verdienen
Ken jij iemand een gezin of kinderen die dit verdienen?
Stuur dan een mail met waarom en de namen van de mensen naar [email protected] doet dan mee met de loting
De fotoshoot vindt plaats in Almere in mijn studio.

Misschien zijn er hier wel mensen die mee willen werken bijv. kappers,visagisten of mensen met een kledingwinkel het zou top zijn als de foto daardoor nog mooier wordt.

Ik heb hier geen commercieele bedoeling mee het is puur als kerstgedachte bedoeld!

Als je iemand opgeeft zet er dan op het forum geen woonplaatsen van mensen bij ivm hun privacy, dank!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
soepstengel

soepstengel

10-12-2010 om 13:23

Ik zeg : jons!

ik vind dat jons een mooie fotoshoot verdient!!
Gewoon omdat ze het zo goed proberen te doen na(in) alle ellende!

Tijgeroog

Tijgeroog

10-12-2010 om 13:32

Mee eens, en anders...

Helemaal mee eens, ik vind dat Jons het ook verdiend heeft. Ik weet alleen niet of Jons vervoer heeft naar Almere. Ik wil Fladder daarom ook graag nomineren, die heeft ook wel iets leuks verdiend.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

10-12-2010 om 13:33

Jons, fladder, elisa

Zomaar wat suggesties!

Jonjs ,fladder of elisa,ik gun het ze alledrie!

Of boebels

Boebels, Boeb, ik weet eigenlijk niet welke nickname ze gebruikt. De insider weet wie ik bedoel, zeker de mensen die al langer hier op het forum zijn. Haar zou ik het zo gunnen, omdat ik weet dat haar conditie steeds minder wordt.

reina

reina

10-12-2010 om 14:30

Lief!

Kaatje, Jons, Fladder, Boebboeb, aan hen denk ik gelijk!

sabje

sabje

10-12-2010 om 14:50

Lieve mensen

willen jullie ajb mailen naar info@sabinedebruyn als je iemand wilt opgeven.Dan blijft het voor mij overzichtelijk!
Dank jullie wel!

fladder

fladder

10-12-2010 om 17:35

*bloos*

Jullie zijn lief...!!!

Ik stem voor Jons, Kaatje, Boebs en Elisa!

En Muizemeis kan ook wel een opsteker gebruiken, vind ik.

Fiorucci

Fiorucci

10-12-2010 om 17:41

Sabje

You've got mail!

Elisa Gemani

Elisa Gemani

10-12-2010 om 18:19

Lief

Lief van jullie dat jullie mij ook noemen... Maar ook al zou ik het fantastisch vinden om mooie foto's van mij en zoon samen te hebben (die hebben we helaas niet) ik gun het anderen meer hoor. Maar echt dat jullie aan mij denken doet me al meer dan goed!!!

Kaatje heksenvet

Ik zou Boebels graag een fotoshoot gunnen. En Kaatje Heksenvet ook!

Sancy

Sancy

10-12-2010 om 21:57

Oh ja

De Heksenvetjes of Boebels, die gun ik dit van harte!

Terpi

Terpi

11-12-2010 om 13:31

Ik ga voor

Boebels, dat is zo'n mooi mens met een mooi gezin, dan moet elke foto wel lukken

Minet

Minet

11-12-2010 om 19:29

Boeb

Ik gun het iedereen, maar Boeb staat voor mij op 1!

Mijn stem gaat naar

Kaatje of Boebels....volgorde van schrijven is willekeurig, had ook Boebels of Kaatje kunnen zijn.

groetjes van Purk

Boebels denk ik

Doet een hoop voor het forum!

Petr@

Petr@

13-12-2010 om 19:58

En die van mij

gaat ook naar Kaatje of Boeb of Elisa G.

(En wat ontzettend lief van jou!)

Ik stem voor........

Elisa! Omdat ik vind dat ze, gezien haar achtergrond relatief weinig klaagt. En ik heb het idee dat ze erg weinig achtervang heeft om haar te steunen.
Ik heb er wél heel lang over na moeten denken, omdat er meerdere op dit forum zijn waarvan ik vind dat die zoiets verdienen. Zelfs heb ik nog overwogen om Miriam Lavell voor te dragen, omdat ze, terwijl haar eigen kinderen al volwassen zijn, toch steeds haar bijdragen blijft leveren. Ik ben het er niet altijd mee eens (vaak niet zelfs) maar het zet je áltijd aan het denken.

Gr. Poezie.

Boebels, kaatje heksevet, kaatje heksenvet, boebels

In willekeurige volgorde! Kaatje heksever, boebels, boebels, Kaatje heksenvet omdat deze twee mensen alleen maar anderen helpen en nooit zelf klagen terwijl ze dat heus wel alletwee mogen doen en ook te klagen hebben. Ze doen het echter nooit, ook niet tussen de lijntjes door. daarom deze twee kanjers!

Kaatje heksenvet en Boebels/Boeb mogen ze niet alletwee?

Mirre

Vic

Vic

14-12-2010 om 23:04

Ook stemmen

Mijn stem gaat naar Lidwientje, omdat ik het ontzettend knap vind hoe ze alles (kinderen, werk, studie) organiseert en regelt. En de luchtigheid en humor waarmee ze dan situaties en belevenissen beschrijft. Ik vind het alleenstaand ouderschap soms al best een klus, en dan heb ik nog co-ouderschap, geen studie en twee NADH kinderen.

Carlista

Carlista

14-12-2010 om 23:24

Mijn top 3

1. Heli
2. Jons
3. Lidwientje (thnx voor de tip Vic!)
Carlista

Dit vind ik driekeerniks

stemmen wie er wegens tegenslag (!) het meest 'verdient' om een fotoshoot cadeau te krijgen.

Ik zou niet eens meer wíllen op deze manier!

Kom op fotografe, wees royaal en laat iedereen die het toekomt mooi op de plaat schitteren

vlinder72

vlinder72

15-12-2010 om 14:50

Hmmm

Miriam Lavell omdat zij altijd de moeite neemt om uitgebreid te reageren. En ik ben het niet altijd met haar eens. Helemaal niet soms maar ze zet je wel aan het denken.

Fianna. Omdat zij wel iets positiefs kan gebruiken, denk ik zo.

Ayla. Omdat zij vorig jaar zoveel problemen heeft gehad. Ze heeft zoveel moeite moeten doen voor haar dochter en dat heeft zo lezen zin gehad. Ook heeft zij het niet makkelijk gehad op het forum. Ik gun haar ook een fotoshoot.

Maar ik gun het eigenlijk wel heel veel mensen. Het is wel moeilijk om keuzes te maken. De namen die hierboven zijn genoemd zijn ook stuk voor stuk waardige kandidaten.

Fiorucci

Fiorucci

15-12-2010 om 15:55

Bromvlieg (ot)

Degene voor wie ik heb gekozen, heeft ellende in haar eigen leven, maar zij staat altijd klaar voor een ander en is de stuwende kracht achter heel wat hulp aan mensen hier op het forum. Daarom kies ik haar, vanwege het altijd luisterende oor en practische hulp aan anderen. En vindt je het niks, dan sla je deze draad over, prima toch?

Ik stem voor

Boeb of Elisa,

er zijn zoveel mensen waarbij ik het gevoel heb: ´jou zou ik het wel gunnen´ maar ik denk bij Elisa aan iemand die zich door die jaren heen heeft geworsteld en nu wéér zoveel jaar vastzit aan de schuldhulpverlening, terwijl het gewoon KLAAR leek..

(Jons gun ik het ook, maar ik weet dat Jons al meer hulp krijgt hier via het forum -niet raar bedoeld hoor!)

Boeb met haar grote hart en haperend lijf, zoveel ingeleverd zoveel zorg en dan toch optimistisch blijven..petje af!

En zo kan ik nog meer namen noemen, maar eigenlijk gun ik het de mensen het meest die het zelf niet kunnen betalen (nu ken ik Boeb haar financiële situatie niet, dus pin me daar niet op vast ), een mooie foto is een kostbare herinnering, eigenlijk niet in geld uit te drukken..

Mijn stem

heb ik, zoals gevraagd, via haar mail duideijk gemaakt. Ik vind het heel lief dat er ook aan mij en mijn gezin gedacht wordt, maar ik heb ook al aangegeven dat ik niet 'hoef', en mijn stem gaat dus naar een ander. Er wordt toch ook niet gevraagd om hier te stemmen, er wordt gevraagd of je een evt.voorkeur via de mail wil laten weten....

Jons

sabje

sabje

20-12-2010 om 17:15

Bedankt allemaal voor de reacties.

ik heb er veel gekregen .
Maar Boeb is degene die de gratis fotoshoot heeft gewonnen!
Mail is verstuurd.
groetjes
Sabine

Boeb

Boeb

20-12-2010 om 18:35

*verslikt zich een keer*

Lieve mensen,

Ik wist van deze oproep en zag ook dat mijn naam steeds vaker werd genoemd (waarvoor dank, want ik weet best dat jullie mij iets heel speciaals gunnen en dat vind ik echt heel erg lief!).

Ik heb Sabje gemaild met hoe en wat ik dacht, en wat ik al vanaf dag 1 zei toen ik mijn naam voorbij zag schieten, als ik 'win' dan geef ik hem weg aan Kaatje omdat IK vind dat zij met haar kinderen een nieuw hoofdstuk (pijnlijk maar toch) in zijn gegaan in hun leventjes. Ik weet niet wat Kaatje daarvan vindt en ook niet wat Sabje daarvan vindt, ik heb zowel kaatje als Sabje gemaild.

Ik weet wat jullie nu gaan zeggen maar toch, jullie weten ook hoe ik in elkaar zit. Als Kaatje het niet aankan of wil dan ga ik met mijn eigen gezin op de foto (leuk!! dan maar hopen dat ze ook een keer gewoon doen op een foto...), eerst maar even wat mail afwachten.

Dikke kus voor allemaal! (echt, ik snap de intenties, en dat voelt als een warm bad!)

Boeb

Minet

Minet

20-12-2010 om 18:39

Yessss

Boeb, ik ben heel blij voor jullie! Ik had het zeker ook anderen gegund, maar een prachtig gezinsportret van jullie samen heb je (nog) niet. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten!

Tineke

Tineke

20-12-2010 om 20:12

Dank!

Vanaf kwart voor zes tot nu, hebben Boeb en ik elkaar achterelkaar gemaild. Een zeer korte samenvatting van onze mailwisseling: jij krijgt het van mij---nee, dat wil ik niet---argumenten---tegensputteren---nog meer argumenten---nog meer tegensputteren---en dat herhaalt zich dan een aantal keren tot: een dankbaar accepteren.
Ik ben Boeb dankbaar voor dit gebaar, en ik ben Sabje dankbaar voor dit zeer welkome kerstcadeau, tot slot ben ik de mensen dankbaar dat ze mijn naam noemden.
Dank!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.