Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sabje

sabje

10-12-2010 om 11:11

Gratis kerstshoot (met naschrift van Forumbeheer)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Boeb

Boeb

20-12-2010 om 20:24

Vette smile

Tsjonge dat viel niet mee, Kaatje dacht dat ze het niet verdiende en meer van die onzin. Ik heb haar gezegd dat dit niet ging over verdienen of niet, dat ik stomweg wilde dat haar nieuwe gezin (hoe hard ook misschien) op de mooie plaat kwam te staan (Ja Sabje maakt heel mooie dingen).

Ik weet dat er mensen zullen zeggen ja maar, jij mag ook wel eens, maar jongens, mijn tijd komt ooit nog wel eens en ik kan niet blijer zijn dan iemand iets voor kerst geven dan zoiets met deze intentie!

Happy New Year allemaal!

Boeb

p.s Sabje, dank dat ik dit mocht doen!

Boeb wat goed van je

Hee kaatje, hoezo je verdiend het niet. Sinds wanneer moet je een cadeau verdienen? Eigenlijk gun ik het jullie allebei. Sabje? kerstgedachte? Wat moet OO doen om ook Boeb om de gevoelige plaat te slingeren?

elsje78

elsje78

20-12-2010 om 21:23

Nikus ik doe mee

Zeg het maar sabje, ik doneer iets voor de 2e fotoshoot, als we met genoeg zijn moet dat kunnen toch?? via jouw mail sabje?

fladder

fladder

20-12-2010 om 22:41

Kaatje en boeb!

Jullie zijn geweldig! En Kaatje, potverdorie, jij het niet verdienen? Wie heeft me op hyves telkens weer uit de tranen gevist? Mal mens!

Fiorucci

Fiorucci

21-12-2010 om 08:18

Boeb

Oooh ik wist dat je dit zou doen toen ik jou aanmeldde...floeper! Ik stem voor een tweede shoot voor Boeb!

Tijgeroog

Tijgeroog

21-12-2010 om 09:17

Ik ook

Ik doe ook mee Nikus!

Kaatje en boeb

Ik vind het een mooie oplossing zo. Kaatje, echt, ik gun jullie die fotoshoot - niet minder dan ik hem Boeb gun, maar wel anders Je snapt het wel. En ik wens jullie er ook echt een heel mooie dag bij.

Puck

Puck

21-12-2010 om 11:03

Typisch boeb

Tja, deze reactie van Boeb had ik ook wel verwacht en het is nu juist zo typerend voor Boeb. Ze gunt het een ander altijd mee dan zichzelf. Maar ook ik zou het helemaal geweldig vinden als Sabje op één of andere manier allebei de gezinnen op de gevoelige plaat wil vastleggen. Ik wil daar ook best een bijdrage aan leveren. Zou het handig zijn als één iemand zich als contactpersoon naar Sabje opstelt of gaan we haar allemaal zelf via de mail bestoken?

sabje

sabje

21-12-2010 om 11:35

Wat een lieve reacties allemaal!

en natuurlijk heb ik ook gedacht hoor ik doe het gewoon alletwee.
Maarrrr ik heb al via Twitter en via Hyves nog een shoot weggegeven ook aan mensen die het gewoon even verdienen dus vier shoot wordt mij ook gewoon teveel.
Ik hoop dat jullie dat snappen!
Wat ik wel wil doen is dat de shoot betaald word en ik dan de vergroting weggeef.
Misschien is het handig als een van jullie het even coordineert en mij mailt op [email protected]

Nog even zeggen dat dit een superforum is ik lees veel reageer niet vaak maar heb er wel veel aan!

Is er misschien iemand van jullie die kapper of visagiste is ? Het zou zo mooi zijn als de haren mooi gedaan worden en evt opgemaakt.

groetjes
Sabine

Ik steun het van harte

Maar ga het niet coördineren. Daar ben ik niet goed in!

Boeb

Boeb

21-12-2010 om 13:56

Lieve mensen

Echt, geloof me, het is goed zo. Ik heb het met een heel speciale reden gedaan. Stomweg omdat ik dit 'geknakte' gezin weer als iets minder 'geknakt' op de plaat wilde hebben zoals het nu is. Met z'n 4 als gezin. Daarmee zal het gemis van Bas niet minder worden maar het gezin wat er nu is zal zo zijn en niet anders en juist DAT lijkt me een mooie kerstgedachte om dit gezin van 4 op de plaat vast te leggen. Ik weet zeker dat Bas met een brede glimlach zou toekijken.

Heus, het is goed zo. Dat is mijn kerstgedachte naar iemand. Ik kan er nog wel 100 verzinnen maar ik heb maar 1 ding weg te geven, allemaal 1 teen op een foto is ook zo, euh vreemd, nietwaar

Boeb

Boeb

Dat is mooi!

Ik respecteer het! En ik onderschrijf je actie naar Kaatje 100%! Hoewel ik je ook gun om gewoon eens iets voor jezelf te hebben!

Fiorucci

Fiorucci

21-12-2010 om 15:09

Boeb

En juist omdat jij altijd zo redeneert, gun ik het je zo.

Boeb

Boeb

21-12-2010 om 15:21

Fiorucci

Dat weet ik lieverd, jij en met jou anderen. Maar ook jij (en anderen) weet hoe ik in elkaar zit. Ik kan het gewoon niet anders doen dan zo. Overigens had ik Kaatje zeker al een half jaar niet gesproken dus die moest echt even nadenken en overgehaald worden (ben ik vrij goed in, zeker omdat ik er voor de volle 100% achter sta)

Ik weet dat het mij gegund wordt, ik weet ook waarom, maar hee, ik ben er nog wel een tijdje hoor

Boeb

Fiorucci

Fiorucci

21-12-2010 om 16:21

Boeb

Gekke griet..)

Asa Torell

Asa Torell

21-12-2010 om 21:10

Ha!

Wat mooi hoe dit gegaan is! Heel veel plezier met de shoot Kaatje!

Boeb

*SMAK*

Boeb

ik had het kunnen weten Lief van je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.