Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gratis online quiz maken

Ik dacht gratis een Kahoot quiz voor mijn werk te kunnen maken, maar zag dat je met een gratis account maar max 10 of 20 deelnemers kunt hebben. Ik heb echter zo'n 100 deelnemers. Wie weet hier een handige gratis tool voor?  Deelnemers moeten via hun smartphone deel kunnen nemen.

mentimeter? sorry, dat is voor maar 2 vragen gratis, zie ik nu.

Caroline80

Caroline80

21-04-2022 om 16:32 Topicstarter

Sas-OO schreef op 21-04-2022 om 14:47:

Pollforall.nl

Ziet er uit als 1 vraag die je kunt stellen. Niet voor een quiz met meerdere vragen.

Laten we wel wezen, dit soort programma's wordt gemaakt om ermee te verdienen. Dus als je zoiets bedrijfsmatig wil gebruiken, zal er gewoon voor moeten worden betaald.

Anders moet je maar gewoon een ouderwets lijstje vragen bedenken en kaartjes ja/nee laten opsteken. Wil je een spelelement, dan laat je telkens de mensen die het fout hebben afvallen, tot er aan het eind iemand overblijft die de vetlederen medaille en de eeuwige roem mag incasseren. 

Caroline80 schreef op 21-04-2022 om 16:32:

[..]

Ziet er uit als 1 vraag die je kunt stellen. Niet voor een quiz met meerdere vragen.

Er zijn twee opties. Peilingen en vragenlijsten. Je moet de vragenlijst hebben. Daarin kun je meerdere vragen stellen met mogelijke antwoorden. Er zit alleen geen toetsing op wie het correct heeft. Maar je kunt wel zien wie welk antwoord heeft gegeven. En je ziet wie het goede antwoord hebben gegeven. 

of je werkt in teams. Verder sluit ik mij aan bij temet. Betaal er voor!

Bijtje82

Bijtje82

22-04-2022 om 00:47

Veel leuker ook op de ouderwetse manier. Niet alles hoeft altijd maar op die telefoon. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.