Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rieke

Rieke

11-09-2009 om 19:26

Groningen-stad

beste Groningers (en anderen natuurlijk) onder ons,

We gaan binnenkort een weekendje die kant op en ik wil er met vriendlief een romantisch weekendje van maken. Wie weet een leuk hotel in de binnenstad; Sfeervol, klein, hoeft geen diner bij, wel een lekker ontbijt. Jullie weten vast wel iets leuks.
groeten, Rieke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou.....

naar het schimmelpenninckhuis gaan. Tijdje terug dat ik er was (woon nu te dicht in de buurt...hahaha!), maar het was altijd erg sfeervol, niet te groot, en heerlijk gelegen in het centrum. En prima eten!!~

Ingrid

Mayte*

Mayte*

12-09-2009 om 22:39

Nog eentje

Hotel de Ville in de Boteringestraat; hartje centrum, prima te lopen vanaf het station, prachtige kamers, sfeervolle lounge met lekkere banken, lekker eten in de brasserie die erbij hoort.

Monique D*

Monique D*

13-09-2009 om 21:12

Bed and breakfast in groningen

Ik heb een paar jaren terug met mijn kinderen een weekendje naar Groningen geweest. Wij overnachtten in een bed-and-breakfast locatie in de binnenstad van Groningen. Het verblijf was aan de Herenstraat, een winkelstraat in het centrum. Alles was dichtbij: restaurantjes, winkels, de Martinitoren, VVV, Groninger Museum, het station, etc. Wij hadden daar een heerlijk weekend.
Voor het verblijf betaalden wij 30 euro per persoon. Je slaapt in een schone en nette kamer en kan de volgende ochtend genieten van een goed ontbijt.
O ja, met de auto is het ook goed te bereiken. Wij hadden geparkeerd op het grote parkeerterrein bij de IKEA. Daar konden wij een citybus voor één euro-en-nog-wat nemen naar de Markt en te voet verder gaan.
Als je wil kan ik jou het adres van het Bed & Breakfasthotel geven per mail. Het is niet toegestaan om de naam en het telefoonnummer op het forum te plaatsen.

Rieke

Rieke

13-09-2009 om 22:54

Reakties

dank jullie voor de tips. Monique; mijn mailadres; gerdievanapestaartjelivepuntnl. We gaan het uitzoeken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.