Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

P

P

27-10-2011 om 15:02

Grootste familie ter wereld

Toevallig vond ik een fotoserie van de grootste familie van de wereld (let vooral op het huis van de man met 39 vrouwen, 94 kinderen en 33 kleinkinderen)...

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2720/Nieuws/photoalbum/detail/2988621/311148/0/7-miljard-wereldburgers-2-de-grootste-familie-ter-wereld.dhtml

Tsjemig, eind van deze maand 7 miljard mensen op aarde!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aagje Helderder

Aagje Helderder

27-10-2011 om 20:18

Ha ha drommels ot

dt is nog maar de vraag. Ik woonde een tijdje geleden een een symposium bij waarop duidelijk werd dat in de wetenschap er van uit gegaan wordt dat de gemiddelde leeftijd heel hard zal stijgen. Dat het geen utopie is dat over niet al te lange tijd (dat wordt dat volgens mij nog niet zo heel erg hard gedefinieerd) mensen inderdaad makkelijk 150 zullen worden. Ik vond dat een beetje raar, aangezien het de laatste jaren nog niet een meer erg hard lukt om de gemiddelde leeftijd met een paar jaar te laten groeien en om nu meteen over bijna verdubbeling te praten vond ik wel hoog gegrepen.
Maar on topic, wat een gezin. Je zal het moeten onderhouden......
Aagje

Kaaskopje

Kaaskopje

27-10-2011 om 20:22

Ach, wie weet volgend jaar al

Het hield toch op in 2012?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

28-10-2011 om 18:09

Nee, die lezing op dat symposium ging echt over bijna verdubbeling in leeftijd, niet over een oudste mens die van 120 naar 150 jaar zou gaan. Er is al echt een hele wetenschap om heen: hoe moeten we de wereld inrichten als de mensen zo structureel zo veel ouder worden dan nu.En de gedachte is ook dat het niet meer zo heel erg lang op zich laat wachten. Weet niet precies waar ik informatie zou moeten vinden hierover. Da's dan wel weer jammer en maakt mijn verhaal niet echt geloofwaardig realiseer ik mij, maar het is echt waar....
Aagje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.