Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Fatima

Fatima

23-09-2009 om 12:23

Grote club actie

Ben ik nu de enige die gek wordt van al die lotenverkooptoestanden? Mijn kinderen zitten allebei op een kleine sportclub waar het geld wel welkom zou zijn. Hier in de buurt zit een mega grote en rijke voetbalclub en een dito hockeyvereniging. Die doen ook mee aan die actie en mijn kinderen hoeven dus echt de straat niet meer op. Waarom moeten die rijke clubs ook daar weer aan mee doen? De mooiste nieuwe clubgebouwen terwijl wij het met verrotte houten hokken moeten doen.

Zowiezo vind ik dat verkopen helemaal niets maar vanuit de club worden ze wel weer gepusht. Er is een beloning voor het team met de meeste verkopen en voor het individu die het meest verkoopt. Ook staat er dan bij dat het zo sneu is als iemand in het team heel veel verkoopt en anderen haast niets.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waardeloos

vind ik die acties. Nu weer de kinderpostzegels. Nu was er zelfs een buurvrouw die ander vrouwen ging vragen of ze van haar kind willen kopen. Zeggen die vrouwen ook nog ja in plaats van af te wachten wie er aan de deur komt.
De grote clubactie vind ik een verkapte contributie verhoging. Gelukkig is de club van zoonlief en mee gestopt helaas moet dochter nog wel langs de deuren.

Brianna F

Brianna F

23-09-2009 om 16:12

Hier

krijgen ze 3 loten mee naar huis die we al betaald hebben via de contributie!
De keus is aan ons: verkopen en het geld zelf houden (er is immers al voor betaald) of de loten houden en misschien wat winnen.
De keus om al dan niet loten te kopen wordt dus voor ons genomen. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, maar vind het weer teveel heisa om te protesteren.

reina

reina

23-09-2009 om 19:26

Grrr

Ik kreeg er trauma's van toen zoon op scouting zat, ze moesten per kind 10 (!) loten verkopen, zo niet, dan werden ze daar behoorlijk op aangesproken! Zoon hoefde dat van mij niet te doen, wat absolut niet geweerdeerd werd door meneer scouting. Dat is al een aantal jaar geleden, maar ik weet dat het er nog steeds zo aan toe gaat.

tonny

tonny

23-09-2009 om 21:14

Ach ja, die loten

ik vind ze vooral te duur! Zeker als je verscheidene kinderen op clubs hebt, is het een crime, zo'n actie.

Maar goed, ik heb bij één buurjochie een lot besteld en mijn goede daad gedaan in het kader van de sport.
Van mij mogen dergelijke acties stoppen.

Bedenk eens wat originelers!

tonny

Stenna

Stenna

23-09-2009 om 22:01

Tegenpartij

zoon moet ieder jaar van zijn sportclub "verplicht" 10 loten verkopen. Doen we dus niet. Ik ben tegen zogenaamd "verplichten" van allerlei willekeurige door anderen verzonnen onzin; tegen het geleur van kinderen langs de deuren met van alles en nog wat en tot slot tegen loterijen in het algemeen. Ze dreigen dat we dan extra contributie moeten betalen, maar dat doe ik liever (zoveel is het niet).

Rembrand

Rembrand

24-09-2009 om 00:16

Drie actie's binnen een maand!

Daar baal ik van !
Eerst Jantje Beton, nu de kinderpostzegels en gisteren begonnen ze op de tafeltennisvereniging al over de grote clubactie.
Mijn zoontje heeft vriendelijk en onbeleefd geweigerd
De man die het verhaal over de grote clubactie kwam uitleggen bleef maar hameren en pushen dat ze loten moesten verkopen dat hij maar weggelopen is uit de sportzaal.
M.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-09-2009 om 02:11

Ik kan er niet mee zitten

Ik weet van de verenigingen waar mijn dochters ze ooit voor verkocht hebben dat die het extra geld heel goed konden gebruiken. Met contributieverhoging bereik je alleen maar dat het voor sommige ouders te duur wordt. Ik vind het een relatief kleine moeite waarmee de kinderen iets kunnen betekenen voor 'hun' club/vereniging. Niet alles hoeft leuk te zijn, soms is 'nuttig' een goede reden.
Kinderpostzegels vind ik er zo bij horen, ik mis het echt als er een jaar overgeslagen wordt omdat de kinderen die wij kennen toevallig niet in een klas zitten waar ze eraan doen. We kopen altijd van een bekend kind. Niet alleen maar omdat we dat sociaal vinden, maar ons huis ligt niet in het loopje van andere kinderen.

Wilma

Wilma

24-09-2009 om 14:07

Net 't kinderpostzegelmapje teruggegeven aan de meester

Hier ook zoon net zo'n beetje klaar met de Grote Clubaktie en gister kwam ie met de kinderpostzegels. Ik heb ze teruggegeven aan de meester vanmorgen en erbij gezegd dat we net overal hebben liggen leuren met die andere loten en dit dus nu niet wilden doen. Prima, was onze vrije keus.

Vaak voel je je toch verplicht om iets te kopen, dat wil ik onze vriendin en kennissen/buren niet twee keer kort op elkaar aandoen.

Waren de kinderpostzegels eerder dan de Grote Clubactie, dan was 't andersom geweest, dus 't doel maakte me in dit geval niks uit, ik vond dit gewoon té dicht op elkaar.

Groetjes,
Wilma

reina

reina

24-09-2009 om 17:03

Verplichting

Voor mij voelt het toch een beetje als verplichting als er kinderen van vrienden of bekenden langs komen. Dit jaar is er voor het eerst (gelukkig) niemand geweest van de Grote clubactie, kinderpostzegels heb ik wel gekocht, maar postzegels kun je ook altijd wel een keer gebruiken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.