Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Grrrr, einde van de film 300 gemist

Afgelopen zaterdag hadden we hier de film 300 opgenomen op video omdat wij alles wat later dan kwart voor elf eindigt op tv standaard opnemen.

Dat scheelt een hoop reclames die je kunt doorspoelen en bovendien kun je kijken wanneer het jou uitkomt. 300 zou volgens de gids om 0.10 uur klaar zijn. Gisteren de video aangezet om de film af te kijken en halverwege het laatste reclameblok hield de film op. GRRRRR, net het einde gemist. En ik had nog wel een minuut of 15 ruimer geprogrammeerd.

Nou weet ik wel hoe de slag bij Thermopylae eindigde, daar gaat niet om, maar ik had het einde van de film graag gezien. Weet iemand of die film nou langer duurde dan in de gids stond? Hij begon volgens mij wel op tijd...

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grijns

Ik zag het kopje en wou al terugschrijven "ze gaan allemaal dood", maar dat wist je dus al.

Het was op een van de commerciƫlen toch? Daar klopt van die eindtijden vaak geen hout, heb ik al vaker tot mijn teleurstelling bemerkt.

Maar goed, ik heb de film ook ditmaal niet helemaal gezien; ik zag dat Sin City van dezelfde maker was en die film kon ik nog wel waarderen, maar van 300 moet ik weinig hebben.

Groeten,

Temet

Maxime.M

Maxime.M

04-05-2010 om 12:15

Hier

Hier kan je het laatste stukje afkijken, mijn kinderen kijken hier wel eens films op en dat gaat altijd prima.

http://www.movies-links.tv/movies/300/

groetjes
Maxime

ChrisH

ChrisH

04-05-2010 om 17:14 Topicstarter

Temet en maxime

Temet, inderdaad hij werd uitgezonden op SBS. Volgens mij de zender met de hoogste reclameblokdichtheid per film, vandaar de opneemstrategie. Maar goed, de volgende keer programmeer ik gewoon een uur langer dan moet het toch goed gaan.

Wat de film zelf betreft, ik hou totaal niet van geweldsfilms, maar deze is dan weer zo over the top (bijna stripachtig) dat ik al het gespies wel kan aanzien en de vormgeving maakt veel goed.

Maxime, bedankt voor de link (ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar zo je leer je nog eens wat). Ik zal hem downloaden.

Chris

Maxime.M

Maxime.M

04-05-2010 om 17:24

Hoeft niet te downloaden

Hoi Chris,

het fijne is, je hoeft helemaal niets te downloaden, je kunt 'm gewoon online bekijken, alleen even zoeken naar het stuk waar je gebleven was natuurlijk.

Maxime

Pluk53

Pluk53

04-05-2010 om 17:35

Chrish

"maar deze is dan weer zo over the top (bijna stripachtig)" Misschien komt dat wel, omdat het een verfilmd stripboek is ).
http://en.wikipedia.org/wiki/300_(comics)

ChrisH

ChrisH

04-05-2010 om 20:49 Topicstarter

Ha, zie het

Maxime, ik heb even geklikt op een van de 'aanbieders' en ik zie nu dat het een soort you tube-achtige omgeving is waarin je de film gewoon kunt bekijken.

Goh, erg handig (maar misschien niet geheel legaal?).

Pluk, die strip kende ik niet van te voren, maar ik snap nu waarom de film er zo uitziet Ik had wel jaren geleden al eens de roman Gates of Fire van Steven Pressfield gelezen, vandaar dat mijn interesse was gewekt.

Chris

Chris

Als je de vormgeving interessant vond dan zou je ook Sin City moeten bekijken. Ook een stripverfilming, en leuker dan 300.

Wel leuk is trouwens de 300-parodie van South Park.

Overigens, Maxime, dank voor die handige link, die ga ik ook maar eens uitproberen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.