Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Haar knippen

een totaal onbelangrijke vraag maar met het oog op dringend vereiste knipbeurten en vakantie met zon en zwembad/zee water:

is het best je haar te knippen voor of na je vakantie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

07-08-2009 om 09:58

Huh?

Wat jij wilt, toch? Mijn haar is nog precies hetzelfde na veel Italiaanse zon, zee en zwembaden. Moet wel naar de kapper, maar da's alleen vanwege de lengte

amk

amk

07-08-2009 om 10:17

Voor je vakantie

want dan sta je leuker op de foto's.

Jakiro

Jakiro

07-08-2009 om 10:20

Voor

Anders heb je (vooral bij kort haar) van die rare witte streepjes rond je nieuwe kapsel als het geknipt is.
Jakiro

Sasvangent

Sasvangent

07-08-2009 om 10:39 Topicstarter

Hihi

berber: voor en na dus? Dat wordt dan bijna een kaalkopje .

Nee, wij hebben hier wel wat krullen in de familie, dus redelijk droog haar. Voor de vakantie de kapotte puntjes eraf knippen is dan wel mooier op de foto, krijg je achteraf geen wit voorhoofd en staat het inderdaad goed tegen dat school/werk terug begint.

Maar door chloor enzo gaan volgens mij de puntjes alweer rapper stuk, zodat het haar er na de vakantie alweer niet meer uitziet.

En wachten tot na de vakantie is een zware belasting voor de toch al kappote puntjes.
Je begrijpt m'n dillema.

Als je goed kwaliteit haar hebt zal het allemaal niet veel uitmaken maar ik heb mij al vaker afgevraagd wat ik/we nu best konden doen.

amk

amk

07-08-2009 om 10:50

Neem de kapper

dan mee op vakantie.

Maar volgens mij heb je nu van andrelon een speciale lijn voor gespleten puntjes, is dat niet wat dan?
Of heb je dat al geprobeerd?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

07-08-2009 om 12:07

In de vakantie zit je haar toch voor geen meter (tenminste, bij mij dan) en daarna kan je mooi alle dode punten er uit laten knippen.

Hoe zit het nu?

Als je pas bent geweest dan zou ik nĂ  de vakantie gaan. Je schrijft over een "dringend vereiste knipbeurt." Dus ik krijg de indruk dat je beter voor de vakantie kunt gaan en tijdens de vakantie lekker verzorgen.
Ik ben ook wel eens tijdens de vakantie gegaan. Ik durf best naar een vreemde kapper. Fijne vakantie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.