Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Feedback van Viva-leden gevraagd


Schrijf hier sinds gisteren mee en kom van Viva. Vind jullie forum tot nu toe wel prettig. Wat jullie beter doen dan Viva is de plaatsing van reclames en de soepelheid van het laden. Bij Viva versprong je scherm vaak ineens doordat er een reclame tussen kwam die nog niet geladen was en jullie lezen een stuk rustiger, alsof je door een moderne website scrollt ipv eentje uit het begin van het www tijdperk.

Wat ik hier wel mis is een overzicht van bezochte topics. Bij Viva kan ik topics volgen als ik ze interessant vind (bookmarken) en als een topic waarop ik gereageerd heb nieuwe reacties krijgt kan ik dat zien op mijn startpagina zodra ik inlog

Oh, en je reeds geschreven berichten aanpassen kunnen zou fijn zijn, merk ik nu.

Bericht van het forumbeheer

Welkom nieuwe forumbezoekers en fijn dat jullie er nog en/of weer hier zijn "oude" bezoekers.

MoederBarberin schreef op 22-06-2021 om 08:43:

Wat ik hier wel mis is een overzicht van bezochte topics. Bij Viva kan ik topics volgen als ik ze interessant vind (bookmarken) en als een topic waarop ik gereageerd heb nieuwe reacties krijgt kan ik dat zien op mijn startpagina zodra ik inlog

De topics die je zelf hebt gestart of waar je in hebt gereageerd kun je zien als je op je eigen naam klikt. Dan kom je op je profiel, daar kun je ook de nieuwe functies zien die we nog verwachten, zoals een inbox om elkaar en het forumbeheer te kunnen mailen.

Verder kun je via recente topics zien wat er de laatste dagen geplaatst is aan berichten. Als ingelogde gebruiker kun je bij de recente inhoud (https://www.ouders.nl/forum/recente-topics) zien hoeveel nieuwe berichten er zijn sinds de laatste keer dat jij het topic hebt geopend. Het topic opent dan ook bij het voor jou nieuwste bericht in dat topic. Bookmarks zullen nog toegevoegd gaan worden.

MoederBarberin schreef op 22-06-2021 om 08:45:

Oh, en je reeds geschreven berichten aanpassen kunnen zou fijn zijn, merk ik nu.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om je berichten aan te passen. Mocht je iets willen corrigeren dan is de makkelijkste manier als je het bericht kopieert, de veranderingen er in zet en het opnieuw post. Het oude bericht kun je dan melden via het uitroepteken en wij van het forumbeheer verwijderen dat bericht dan.
Voor het vernieuwde forum zullen er wat wijzigingen doorgevoerd worden, zoals de mogelijkheid om je bericht binnen 30min aan te passen ivm typfoutjes etc., en zal het beginbericht van de TS altijd aangepast kunnen worden.

We wensen iedereen een heel plezierig verblijf op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Heidi Sour

Forumbeheer Ouders Online

Redactie

Redactie

22-06-2021 om 10:15 Topicstarter

Livia schreef op 21-06-2021 om 08:59:

Nog een vraag voor de redactie hier: op welke termijn denken jullie dat dit nieuwe forum in de lucht komt?

We hebben nu als doelstelling om in de tweede week van juli live te gaan met het nieuwe forum. De precieze datum kunnen we helaas nog niet vaststellen maar in ieder geval ruim op tijd voordat het Viva forum sluit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.