Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

02-01-2012 om 22:39

Hamsterbingo

Heeft er al iemand een prijs gewonnen bij de Hamsterbingo van Albert Heijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

02-01-2012 om 23:55

Zondag eerste trekking

As zondag is de eerste trekking.
De kaarten die je deze week krijgt zijn voor de trekking van zondag.

Sascha2

Sascha2

03-01-2012 om 00:24

Nee hoor

Er is al een trekking geweest. Zie de site van ah

Henriette123

Henriette123

03-01-2012 om 10:13

Sascha

Je hebt gelijk.
Ik ben nu ook wel benieuwd, want op de kaarten die ik gisteren kreeg staat 7 januari. Verleden week waren er nog geen kaarten, aldus zoon die bij de AH werkt.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

03-01-2012 om 14:05

7 januari

Dan is de trekking van de kaart die ik vandaag kreeg, staat er gewoon op.

Vic

Vic

03-01-2012 om 17:24

Jawel

Vorige week kregen we al kaartjes bij AH. Die van mij was zonder prijs, dus ik was benieuwd of er mensen iets gewonnen hebben.

Niet

Je bedoelt de kaarten die bij de folder van AH zaten vorige week. Helemaal niks gewonnen. Moest trouwens wel even kijken hoe ze het bedoelde op de site met die getallen

Roosje Katoen

Roosje Katoen

03-01-2012 om 18:42

Joost

Hoe bedoelen ze het dan, ik snap er niks van!

Inge M

Inge M

03-01-2012 om 21:15

Uitleg

Je kijkt naar de uitslagen. Boven de nummers staan kleine zwarte cijfers. Dat zijn de trekkingen van 1 tot 15.
Je volgt je bingokaart vanaf trekking 1. Na trekking 15 weet je hoeveel je er goed had. Heb je er minder goed dan 9, dan heb je niets gewonnen.
Heb je er 9 goed dan kijk je vanaf welke trekking je er 9 goed had. Dat bepaalt de hoogte van je prijs. Als je bij de eerste 9 trekkingen 9 goed had, heb je de hoofdprijs. Daarna neemt het niveau van de prijs af. Bij 9 goed na 15 trekkingen heb je een doosjes thee

Duidelijk zo?

Ik vond de uitleg op de site ook belabberd!

Merel

Merel

05-01-2012 om 22:32

Ach joh

Ja ik snapte het wel, het gaat gewoon als echte bingo, als je je kaart het eerste vol hebt, dan heb je de hoogste prijs. Maar tja, er zijn inderdaad een paar grote prijzen, maar als je pas na een paar rondes je kaart vol hebt, heb je uiteindelijk een pakje thee gewonnen.
Gelukkig had ik dat niet, anders had ik eerst juichend de kamer rond gehold (want ik las de spelregels pas echt goed achteraf) om daarna te beseffen dat het zo'n klein prijsje was. Maar goed, die bingokaartjes zijn dan ook niet voor niets gratis....

Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-01-2012 om 14:34

Hmm

Ik zal straks een goed kijken met deze uitleg erbij, misschien dat er dan een lichtje gaat branden. In elk geval ga ik niet te vroeg juichen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.