Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-12-2011 om 20:58

Handdoeken voor lenie 't hard

Mijn vriendin en ik opperden toen in het nieuws kwam dat de zeehondencreche een groot tekort aan handdoeken heeft, dat als iedereen gewoon een handdoek zou doneren dat dat behoorlijk zou kunnen oplopen. We begonnen klein, maar ineens begint onze aktie toch behoorlijk wat op te leveren. Iedereen kent wel iemand en zo komt het dat we al een halve bus vol hebben met vuilniszakken handdoeken.
Inmiddels is het zo dat mijn vriendin vanuit haar werk in Utrecht-Lunetten opereerd. Haar directeur is enthousiast en ze mag 17 januari met een bus naar Pieterburen waar ze de handdoeken gaat overhandigen aan Lenie 't Hard.
Ik heb hier in Tiel wat ontketend en dat loopt ook wel leuk.
Nu bedacht ik me ineens dat ik misschien hier op OO ook wel wat oude handdoeken zou kunnen lospeuteren We hebben tenslotte wel gekkere dingen gedaan hier! Alleen weet ik nu dan even niet goed hoe ik dit in het vat moet gieten. Wie denkt even mee?
De verzamelpunten zijn momenteel in Tiel en Utrecht-Lunetten.

grt Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja verzamelpunten maar dan?

hoe komt het spul dan weer naar het noorden he?
Ik heb wel wat handdoeken, maar ik vind t ook zo iets om daarvoor naar tiel te tuffen.

sinas

sinas

28-12-2011 om 13:40

Voordeliger?

om een handdoek gewoon zelf per post naar Pieterburen te sturen?

Nancy

Nancy

28-12-2011 om 19:31

Al actie gevoerd hier op basisschool

Hoi Dendy,

Hier in het zuiden hebben we op de basisschool van mijn dochter al een actie gehouden voor de zeehondencreche. Er zijn heel veel badhanddoeken en badlakens opgehaald. Er was door de school zelfs een prijsje uitgereikt voor de klas met de meeste handdoeken. Ik heb ze zelf in de aula zien liggen en het waren er echt heel erg veel. Hopelijk wordt dit initiatief en dat van jou door vele andere mensen overgenomen.

ilsepilse

ilsepilse

02-01-2012 om 12:41

Pannekoekenhuis

vorig jaar bij het pannekoekenhuis ingeleverd! vond het ook een mooi initiatief!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.