Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Desi

Desi

10-10-2008 om 18:49

Heb ik nu gewoon pech met afsluiten sportschoolabonnement?

Hoi allemaal

Geen zwaarwegend en dramatisch probleem, eerder iets wat ik -impulsiefje- ook wel eerder had kunnen weten. Dom, dom, dom....

Ik heb 2 jaar gesport bij een soort van dansschool, deed iets van jazzballet/streetdance. Dat is waar mijn hart ligt en wat ik leuk vindt. Echter, een knieblessure deed deze sport de das om, moest daar stoppen.

Omdat ik aardig ging uitdijen (haha) en gewoonweg weer IETS wilde gaan doen heb ik me aangemeld bij een sportschool in de buurt. Het is een sportschool waar je alleen maar fitness kunt doen (geen groepslessen dus!), je kunt alleen een circuit op allerlei toestellen doen. GETVER, ik vind er niks aan...

OOOOOOOHHHHHHHH, domme ik.... Het ligt me niet, het is niet leuk en toch zit ik aan een jaarabonnement vast.

Is dit nu een kwestie van domme pech of beter gezegd een domme aktie van mijzelf ?

Desi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik kan er niet anders van maken,het is niet zo slim om meteen een abbo voor een jaar af te sluiten als je nog niet weet of je het wel leuk vindt.
maar ja ,gedane zaken nemen geen keer.
en dat is dus pech.

Emmawee

Emmawee

10-10-2008 om 21:29

Ook een abonnement

Ik vind er ook niets aan, die toestellen. Bluh. En ik had ook eens een halfjaar abonnement. Mijn sportschool had wel een saunacabine waar je gratis in mocht na het sporten. Verder vind ik cardiofitness nog wel gaam en dan vooral roeien! Dus ging ik met mijn abonnement een kwartiertje / half uurtje roeien en dan een kwartiertje in de sauna en zei weer vriendelijk gedag tegen de mevrouw achter de bar.
Oftewel: kijk nog even of er nog krenten uit de pap te halen vallen. En verder zie ik ook nog wel eens jaarabonnementen voor sportscholen te koop staan. Is ook het overwegen waard. (Indien mogelijk).
Groeten, Maw.

Minet

Minet

11-10-2008 om 08:36

Nee

Je hebt niet gewoon pech, dit overkomt namelijk ontzettend veel mensen waardoor sportscholen slapend rijk worden. Maandenlang vangen ze nog jouw contributie terwijl jij er niet meer komt. Onlangs stond er een heel artikel over in de kranten, het gaat om enorme getallen, dus pech noem ik dit niet, maar meer een gat in de markt.

Groetjes, Minet

May

May

11-10-2008 om 10:02

Desi: zoek een sportmaatje!

Maak er het beste van! Zoek iemand die met je meegaat. Want samen is het al dubbel zo leuk, weet ik uit ervaring... Dus, gooi hier een oproepje neer, waar woon je en wie weet zijn ool'ers die mee willen!!!! Dan gebruik je je abonnement in ieder geval....

Lokkertjes

inderdaad ,je wordt gelokt met mooie cadeaus en scherpe prijzen,maar uiteindelijk ben JIJ degene die een handtekening zet .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.