Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

01-12-2008 om 21:59

Hebben jullie een krantenabonnement?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

04-12-2008 om 00:15

Vandaag opgezegd

NRC, eerst even wennen maar ik vind het een heerlijke krant. Opgezegd vanwege de kosten. Als alle financien weer op orde zijn, zou ik wel weer heel graag deze krant willen. Heeft iemand hier ervaring met de ilead + krantenabo?

tonny

tonny

04-12-2008 om 10:02

Mamba, nog geen kinderen in de krantenbezorgleeftijd?

Het is een prettige krant om te bezorgen, zo aan het eind van de middag. Dochter is dagelijks in een half uurtje klaar.

En thuis heb je een gratis krant.

tonny

Mamba

Mamba

04-12-2008 om 10:59

Haha

5, 6, en 10.
Gelukkig loopt het abonnement tot half februari, dus ik kan nog even vooruit.

Nele

Nele

07-12-2008 om 20:01

Elke dag weer een kadootje

Van huis uit gewend dat er 2 kranten waren. de plaatselijke krant en de Volkskrant.
Toen ik ging samenwonen was een krant veel te duur voor ons. Toen deden we het met proefabb. en zaterdagkranten.
Sinds '05 hebben we nu de Volkskrant en , echt waar, ik vind het elke dag weer een kadootje, zo'n verse krant bij het ontbijt.
Eigenlijk gewoon harstikke duur maar het blije gevoel dat ik elke ochtend krijg wil ik niet meer missen
Groet,

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

07-12-2008 om 20:14

Internet telegraaf

ik heb een internet abb. op de telegraaf, € 57,- per jaar kun je de complete telegraaf lezen precies zoals de krant zelf maar dan op je pc incl. strips en rouwadvertenties, ik heb mijn vader voor zijn varjaardag mijn code gegeven zodat hij ook kan meelezen en iedere dag dankbaar zijn krantje leest. En het regionele nieuws lees ik de volgende dag in het noord holland dagblad die ik met de buren deel, € 10,- per maand

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.