Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hebben jullie sint-cadeautips voor mijn man?

Onze jongste dochter gelooft nog in sinterklaas, dus moeten er met pakjesavond ook voor ons wat cadeautjes zijn.
Voor mezelf heb ik het één en ander kunnen vinden (wat een verrassing die avond :-p), maar mijn man weet echt niks en ik kom ook niet veel verder dan een nieuw flesje aftershave en dergelijke dingen.
Hebben jullie leuke tips??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou eh..

Een dvd. Een boek. Stropdas. Sokken. Tijdschrift. Snoep. Pantoffels. Leuk vormgegeven usb stick. Fotoboekje met vaderfoto's door de jaren heen, zo'n kleintje van albelli.

P

P

24-11-2012 om 21:22

Tja

Wat let je om shampoo in te pakken of die aftershave of een pak appeltaartmix of ruitenvloeistof of meer van dat soort spul wat je toch het komende half jaar nog gaat kopen?

Ely

Ely

24-11-2012 om 23:42

Kijk hier even

V-nix.nl
Er bestaan mannen die hier heel gelukkig van worden

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tips

Sokken - zijn lievelingssnoepjes/koekjes - een tijdschrift of puzzelboek - een chocoladeletter - een behendigheidspuzzeltje - een dvd - een boek - een nieuwe sjaal - lekkere kruiden als hij van koken houdt - een speciale koffie - iets wat bij zijn hobby past - douchespul

Oh ja

ik moet ook nog wat vinden want anders is hij de enige die niets krijgt. Ik wou een dvd kopen maar toen bleek hij die al voor mij gekocht te hebben

en anders inderdaad zoals p zegt, een blik koffie, douchespul en andere dingen die we toch al elke week gebruiken. Of ik koop alsnog 2 nieuwe handdoeken en dan krijgt hij die

ruitenwisserspul inderdaad, wintervariant.

sonj@

sonj@

25-11-2012 om 11:08 Topicstarter

Haha ...

Ik denk weer veel te moeilijk blijkt wel nadat ik jullie tips heb gelezen ! Idd gewoon "gebruikersdingen"☺
Hij had voor zijn verjaardag van vrienden douchespul gekregen. Nog niet gebruikt, kinderen hebben dat nauwelijks gezien, dus kan ik wel weer opnieuw inpakken. Hij is toe aan nieuwe boxershorts en sokken, en een leuk tijdschrift kan ik ook wel kopen.
Bedankt hoor !

Vera*

Vera*

25-11-2012 om 11:40

Uit de kast

Ik kijk ook altijd in de kast wat er nog staat aan douchegel of aftershave. Man gebruikt meestal hetzelfde merk en geurtje en dan is het niet gek om er nieuwe van te krjgen.

P

P

25-11-2012 om 13:25

Ha manda?

Van je geloof afgestapt? Jij gaf toch juist uit principe alleen de kinderen kadootjes?

Mussie

Mussie

25-11-2012 om 17:12

Het jaar van de nuttige kado's

Dit wordt het jaar van de nuttige kado's. En dus krijgt oudste zoon oa nieuwe gymkleren, jongste zoon nieuwe scheenbeschermers en krijgt man nieuwe sokken en badschuim (ik geloof namelijk dat hij dat spul opeet).
Wat ik verder altijd doe als ik het niet meer weet is leuke kerstspulltjes inpakken, dus de kinderen krijgen altijd zo'n foelelijke kaars in de vorm van een kerstman ofzo en elk jaar branden ze die ook trouwhartig op. Ik denk dat ik man dit jaar kerstservetjes geef haha! Ik zie nu z'n gezicht al voor me.
En wat ik zelf dus een briljante vondst vind van mezelf, is dat de kinderen een bon krijgen om voor 20 euro vuurwerk uit te zoeken op 31/12. Ik hou namelijk niet van vuurwerk maar zij wel, en ik sta dan elk jaar op oudjaar toch een klein vermogen uit te geven aan dat stomme spul. Nou, nu geef ik het gewoon als sintkado.

Nou p

dankzij jou hoogstpersoonlijkdus heb ik al een aantal jaar OOK een enkel kadootje voor ons in die stinkzak van de sint.

ik heb heerijk dit jaar de intocht uitbesteed aan man, want ik heb naar mate ik langer kinderen heb steeds meer een hekel aan dat hele sinterklaasgedoe.

Ik wil straks gewoon met een mooi klassiek muziekje of wat goede oude jazz bij de kerstboom zitten waar een paar eprfect ingepakte beschaafde kadootjes de mooi afgestylde mini nordman mij aan loert. Maar ik schijn de enige hier in huis te zijn die dat leuk vindt.

Manda

Beschaafde esthetiek en jonge kinderen gaan volgens mij niet samen. Je zult moeten wachten tot de jongste een jaar of 13 is, schat ik zo, dan kan alle lelijke meuk het huis uit en kan je hopelijk een cadeautjesfeest organiseren dat geen pijn aan net- en trommelvliezen doet

Nog maar tien jaar wachten...

Groeten,

Temet (hier voor de ouders sokken en keukengerei in de zak)

Evanlyn

Evanlyn

26-11-2012 om 10:41

Leuk draadje!

Hier krijgt man een handschoen met autokrabber eraan vast. Voor mezelf heb ik een lipgloss in de zak gestopt. Opa en de familie in het buitenland, die er toch niets van snappen, krijgen een letter.

boek, agenda/kalender, wintervoer voor vogels, zweeds houtblok (heet dat geloof ik? ook makkelijk zelf te maken), sjaal.

lennest

lennest

03-12-2012 om 12:47

Badslippers

man krijgt badslippers maat 48, eindelijk, ik heb ze gevonden, teenslippers waren er wel, maar die wil hij niet. Gewoon bij Perry! Ik was echt helemaal bij (hij hopelijk ook). Hij loopt al jaren op te kleine badslippers, een leuk maar ook nuttig cadeau. Verder voor ons samen een saunabon, past wel leuk bij de badslippers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.