Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Help! bedrijf failliet of.........(omgeving nijmegen)

Na veel problemen met het "oude" bestuur heb ik nu zitting genomen in het bestuur van de sportvereniging. Veel dingen moesten weer helemaal opnieuw opgestart worden en het aanvullen/vervangen van Ehbokisten hoorde daar ook bij.
Nu heb ik via internet een bestelling geplaatst bij safe products uit Nijmegen. Niet duur (als je het vergelijkt met wat het vorige bestuur bestelde) en een korte levertijd, 3-5 werkdagen mits voorraadig. Zo niet dan hoor je via een mail de verwachtte levertijd.
Ik heb de bestelling gedaan op 29 juli jl. en tot op heden nog niks thuis gekregen. Ook wordt de telefoon daar niet opgenomen.

Wie uit (de omgeving van) Nijmegen kan mij wat informatie geven. Is het bedrijf gesloten ivm vakantie (staat niks over op de site), is het failliet of... De laatste recensies die ik heb gevonden op internet dateren van 2008 en zijn positief.

Alvast bedankt.

Groeten,
Hetty

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-08-2009 om 14:41

Staat niet

in het faillisements register, dus zou best een gevalletje vakantie kunnen zijn.

hetty34

hetty34

17-08-2009 om 14:26 Topicstarter

Amk

Bedankt voor je reactie, daar had ik niet aan gedacht om dat na te kijken.

Is er verder niemand die het bedrijf kent???? Heb de hele afgelopn week geen contact kunnen krijgen.
Wanneer is de bouwvakvakantie in die regio voorbij? Misschien dat ik dan meer geluk heb.

Groeten,
Hetty

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.