Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Helen

Helen

14-03-2010 om 13:17

Help!! welk boek is dit?

Hallo,

Een tijd terug hebben jullie me geholpen aan de naam van een serie op basis van de beschrijving... Hopelijk kunnen jullie me nu helpen aan de naam van een auteur...

Een ingewikkeld verhaal± ik heb een boek geleend van iemand en kan het niet terugvinden. Waarschijnlijk staat het tussen de andere boeken maar ik weet de naam niet meer en kan het niet vinden...

Wat ik wel weet is dat de mannelijke auteur ook een ander boek geschreven heeft, wat ik een dag voor ik het boek leende, in mijn hand had in de boekenwinkel. Dat andere boek ging over 4 jongens die in hun begin twintig naar Boedepest zijn gegaan. Eigenlijk was hun doel het aantrekkelijke Wenen waar het ´happening´zou zijn. Het boek gaat over hun lotgevallen.
Om het nog ingewikkelder te maken: Boedapest kan ook Wenen zijn en een van beide kan ook Praag zijn.

Op een van beide boeken staat een zwartwit foto van bv de karelsbrug in Praag (of Wenen of Budapest).

Wie zegt dit wat? Ik hoor jullie heel graag!!

Groet Helen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen

Helen

14-03-2010 om 20:59

Jaaah!!.....?!

Inderdaad, Athur Philips en Praag klopt...!!! Beemer je bent top!! Maaruh... ik zie maar een boek van de goede man op bol.com... ben ik nou gek..???

Helen

Helen

14-03-2010 om 21:12

Jaaaah!

Beemer, nogmaals... TOP!!! Mijn vriend kon wat met de auteursnaam en toverde zo het boek uit onze boekenkast...!!! Angelica heet het. Is fijn want ik zag het al gebeuren dat mijn zus me geen boeken meer uit wilde lenen...

Dank!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.