Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Herenslip

Mijn zoon van 19 had laatst nieuwe boxers besteld, maar bleek perongeluk ook een setje moderne herenslips van CK besteld te hebben. Na wat wikken en wegen besloot hij ze toch te houden. Afgelopen week zag ik hem er toevallig mee rondlopen en hij zei me zo in het voorbij gaan dat hij ze opzich wel prima vond ziiten, maar dat hij ze met sport niet aan gaat doen, omdat niemand ze draagt. 

Wat dragen jullie jongens eigenlijk? Ik vond het zelf beat verbazend dat er blijkbaar maar zo weinig slips gedragen worden door jongeren...

Ik ben nu 40+ en ik heb nog nooit een man in een slip gezien. Iedereen draagt boxers. De een wat strakker dan de ander. Maar geen slips

Ik geloof ook niet dat slips veel gedragen worden. Hier iig alleen maar boxers.  En nog even aan mijn zoon gevraagd.  Die zegt dat hij bij zowel voetbal als bij gym nooit iets anders dan een boxer ziet,  maar ook dat hij er " niet echt op let ofzo, dus ik weet niet of het me heel erg op zou vallen als dat wel zo was".

Bijtje82

Bijtje82

12-01-2022 om 17:34

Iedereen draagt wat ze lekker vinden zitten, al zijn de boxer liefhebbers in de meerderheid. 

Ik koop voor m'n zoon en dochters eigenlijk alleen maar hipsters /boxers omdat ik dat persoonlijk Mooier vind en ze zitten lekkerder. 

Boxers. Man van die strakkere Boxers en zoon es nu naar de loose boxers. Die droeg eerst ook strakkere. Geen slips. 

Man en zoon beiden strakke boxers. Zoon met een print en man zwart. 

Hier 4 'heren' in huis: man en 3 zoons. De helft draagt boxers, de andere helft slips. Het is maar net wat je persoonlijk prettiger vindt zitten lijkt mij. En niet iedereen is even gevoelig voor de groepsdruk dat 'iedereen' boxers draagt en dat dit dus hoort. Gelukkig.

Man draagt slip, vind boxer niet lekker zitten. Zoon draag strakke boxer.

Man123

Man123

14-01-2022 om 14:02 Topicstarter

Hoi, bedankt voor jullie reacties, ben benieuwd hoe dit bij meer mensen is. 

Jippox, zijn de heren die bij jou in huis slips dragen ook van vergelijkbare leeftijd met mijn zoon?

Ik zelf draag afwisselend boxers en slips, hangt eigenlijk af van de situatie.

Vroeger kochten mijn ouders slips voor mij, sinds de puberteit draag ik enkel nog boxers.
mijn voorkeur gaat naar passende boxers.
Iedereen draagt wat hij zelf wil.
Hier worden voor de zonen enkel boxers gekocht. Als zij aangeven, dat ze liever slips dragen, ook al zien wij dat niet graag, zullen we dat toch kopen. Ieder zijn voorkeur zou ik zeggen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.