Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

cameron

cameron

11-12-2008 om 21:48

Herhaling programma's

ben ik nou gaar of wordt er op het moment heel veel herhaald op tv?
Ik zie diverse programma's steeds weer voorbij komen.
Dacht dat de zomer de tijd voor herhalen was?

Ff in het kader van sentiment: het kleine huis had vanmiddag de eerste/een van de eerste uitzendingen weer...ja zo worden ze nooit groter...en een paar weken terug 2 uitzendingen die afgelopen week weer herhaald werden.
Maar ook Smaken verschillen, Wie is de chef enz zijn allemaal herhalingen.

Gek hoor, waarom is dat nou weer ineens? Dat was toch niet voorheen in de winter?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

12-12-2008 om 12:04

Ja,inderdaad

Ja,het viel mij ook al op,jammer vind ik dat!
Groetjes,Bastet

-Wendy-

-Wendy-

12-12-2008 om 13:12

Heel vervelend, behalve...

...Kerst met Linus!

Dat vind ik ieder jaar weer een genot om naar te kijken!

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2008 om 09:00

Bezuinigingen

Geen idee of dit vorig jaar winter ook zo was. In ieder geval wel elke zomer. Waarschijnlijk bezuinigingen, goedkoper is een paar series te maken/kopen en die te herhalen.
Ik heb er niks van gemerkt, zet gewoon een dvd-tje aan als ik wil kijken. Goede uitvinding!

Faith

Faith

13-12-2008 om 09:57

A-team,.

En nog veel erger: The A-Team, Knightrider, Married with children. Zo oud en zo vreselijk (de 2 eerste) en M wch vind ik dan nog wel leuk, maar ik kan DWDD niet eens meer zien omdat de rest van mijn gezin bovenstaande herhalingen wil zien!@!!! Faith

Maylise

Maylise

15-12-2008 om 17:17

Het heeft wel iets

Op een depressieve grijze dag kan het soms heerlijk zijn om bij de tv zitten en fijn dezoveelste herhaling van Roseanne,Friends,the A-team en wat nog meer te zien. Het geeft zo'n heerlijk vertrouwd gevoel. Kijk dat is die aflevering waarin the a-team gevangen is genomen, op het laatse moment kon ontsnappen en heel veel geweren leeg schoot zonder dat er een dode is gevallen. Een soort gevoel van thuiskomen zeg maar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.