Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Het blok

Op woensdagavond kijk ik tijdens het was opvouwen en strijken altijd met een half oog naar Het Blok op Net 5. Zijn er meer mensen die kijken en zich verbazen over de mannen Thom en Wim? Die vooral druk zijn met het bemoeien met de andere stellen? Pfff, ik dacht dat vrouwen zich druk kunnen maken om anderen, maar zij slaan echt alles.
Verder vraag ik me ook wel af wat Krijn en Suzanne doen overdag (beetje surfen en soms bedienen in de strandtent?). Maar, om ze nou 's morgens te gaan volgen met de auto?
Voor de winst tip ik voorlopige het stel op zolder.
Ik vind de locatie trouwens leuk op het Javaplein in de Indische Buurt. Het Badhuis is een leuk tentje!
Zijn er meer kijkers?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

29-09-2011 om 14:36

Voor het eerst

Gister voor het eerst gezien, en ik zit er meteen in! ja altijd leuk, het blok. vooral Erik van 't Hoff
Die twee jongens zitten er natuurlijk in voor het rel/stook/roddel gebeuren. Daar zijn ze op geselecteerd. En dat lukt al goed.
Ik heb nog geen idee van winnaar of verliezer, alleen dat ik de slaapkamers niet smaakvol vond, bij geen van allen.

essepes

essepes

29-09-2011 om 15:46

Leuk!

ik kijk graag naar het blok en vind alles werkelijk smullen! ik vind het niveau wel wat zakken de laatste tijd en is het meer een real life soap aan het worden, maar goed! het blijft vermakelijk! de twee jongens vind ik echt het allerleukst, die spelen het spel zoals het hoort, mijn idee in ieder geval.
de surf dude en dudette zijn niet serieus te nemen, de zolderkamerbewoners hebben slechte smaak (die gordijntjes!!!) en hij heeft een probleem met vrouwen die iets voor het zeggen zouden kunnen hebben, echt zo'n dominant ventje die z'n vrouw stiekem slaat. dat andere jonge stel kunnen niet klussen, zijn niet handig en hebben ook nog eens slechte smaak (met haar perse muur..).

Maaike

Maaike

29-09-2011 om 17:15

Nee, ik volg het niet

Maar ik volg wel de blog van Nynke bij viva.nl die er soms over schrijft. Bijvoorbeeld deze: http://www.viva.nl/2011/09/23/het-blok-klussen-slaapkamer-krijn-suzanne-john-kim-morticia-addams/

Rosase

Rosase

29-09-2011 om 22:21

Ja ook

En ondanks het rellen geef ik Wim en Thom een goede kans.
Ze kunnen best wel klussen en gebruiken hun hoofd.

Alleen dat gekijf, argh.... Vooral Thom werkt mij nu al op de zenuwen.

Maanve

Maanve

02-10-2011 om 11:59 Topicstarter

Haha, dat blog!

Maaike, dank voor de link naar het blog. Ga ik in de gaten houden! Bij Boer zoekt Vrouw zocht ik het blog van Nynke elke week op. Heel grappig!
Ik heb ook moeten lachen om de peeeerse muur en om het rolgordijn middenin de kamer bij de zolderbewoners.
Afgelopen woensdag zag ik dat Thom maar even ging shoppen omdat hij het echt niet leuk vond om weken lang elke dag te klussen. Tja, misschien had je je dan niet op moeten geven... . Heerlijk reallife vermaak vind ik het!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.