Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

costa

costa

10-10-2011 om 13:07

Het paard in den haag met kinderen

Weet niet of dit de goede rubriek is, maar goed. In mijn enthousiasme heb ik voor volgend jaar 4 kaarten(voor mij,man en twee kinders) gekocht voor een optreden van Guus Meeuwis in het Paard in Den Haag. Nou zijn mijn kinderen dan 11 en 8 maar niet zo groot van stuk.
Ze zijn nogal gek van Guus, vandaar. Maar ja, het is waarschijnlijk niet handig he met kinderen van die leeftijd daarheen gaan? Ik ben er nooit geweest maar het is denk ik net zo als Paradiso?
Kan iemand mij wijzer maken/tips geven?
Bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

10-10-2011 om 14:37

Volgens mij wel hoor

Ik ben laatst naar de Boerderij in Zoetermeer geweest met mijn zoon van 14, het was een avond met drie metalbands. Er waren een paar jonge kinderen, en er werd door omstanders echt rekening mee gehouden, was echt geen probleem. Dus Guus Meeuwis in het Paard moet lukken, kijkt mij.

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2011 om 18:22

Fio

Dat lijkt me nogal wiedes. Het metal-publiek is veel vriendelijker dan het Meeuwis publiek )

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

10-10-2011 om 19:11

Tirza

Haha, ja wie weet! Een woest uitziende metalgitarist smolt voor een klein meisje vooraan, ze kreeg een paar plectrums..

Julia64

Julia64

10-10-2011 om 19:50

Geen probleem

Ik ben vorig jaar nog eens met mijn zoon van toen 9 jaar geweest, we stonden op de gastenlijst omdat een familielid moest spelen toen. Ik was ook wel even bang dat ze misschien moeilijk gingen doen bij de deur, maar het was geen enkel punt. En een hele leuke avond.
Veel plezier alvast!

costa

costa

10-10-2011 om 19:53

Tirza

Misschien heb je wel gelijk....Hihi, bij Guus verwacht je een wat hoger "hysteriegehalte". Ik ben een aantal jaar geleden wel eens naar een concert van hem geweest in een theater, maar de stadionconcerten heb ik tot nu toe maar vermeden....
En wat betreft het "drugshol", ik ben nog nooit in het paard geweest maar ken uit mijn staptijd wel allerlei clubs waarin de drugs welig tierde en de wc vaker gebruikt werd voor andere doeleinden dan waarvoor ie bedoeld is.....Toen ik de kaarten had betaald kwamen dat soort beelden bij me op.....Argh, waar sleep ik mijn bloedjes mee naar toe!?
Maar goed, ik was een poosje terug in Paradiso bij Racoon en dat was ook gewoon relaxed.
Bedankt voor jullie reacties!

Snuggle's

Snuggle's

10-10-2011 om 21:33

Guus meeuwis in het paard?!

Komt Guus Meeuwis in het paard? Vroeger veel geweest, maar toen was er niet bepaald Guus Meeuwis publiek. Zucht, tijden veranderen en ik word oud...

Snuggle's

Valkyre

Valkyre

10-10-2011 om 23:28

Snuggle's

Sinds de verbouwing komt iedereen in het Paard. Het is gewoon een concertzaal als alle andere geworden. Het café ernaast is wel leuk, trouwens, met singer-songwriters op doordeweekse avonden.

Voor mij ook alweer veeeel te lang geleden! Vijf jaar, om precies te zijn - wij hebben daar ons trouwfeest gevierd, met veel livemuziek.

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2011 om 23:45

Kunsssssssst racoon

Da's een Zeeuwse band. Dus da's altijd goed.

Tirza

Snuggle's

Snuggle's

11-10-2011 om 12:12

Valkyre

Wat leuk dat je daar getrouwd bent!
Dat café klinkt leuk, misschien toch weer eens heen. Hoewel je sommige mooie herinneringen beter zo kunt laten hè. Ben een paar jaar geleden naar een Parkzicht reünie geweest en dat was nou geen doorslaand succes.

Snuggle's

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.