Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

m ik

m ik

30-04-2011 om 19:50

Heu, hoe kan dit ? (marktplaats)

Ik had een advertentie op MP staan en deze vanmiddag verwijderd, omdat het artikel is verkocht.
Krijg ik net een bozig mailtje van één van de andere bieders dat ik zonder iets te laten weten de advertentie heb verwijderd. Oké misschien niet netjes om niet alle bieders te mailen, maar goed ...
Wat ik nou raar vindt is hoe het kan dat hij mij gemaild heeft? Normaal als je via MP mailt, krijg je een bericht via MP, maar dit is een gewone mail. Ik kan me niet herinneren dat ik deze bieder zelf al eerder heb gemaild en kan het ook niet na vinden in mijn verzonden items.
Raar???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leandra

Leandra

30-04-2011 om 21:56

Kan niet

volgens mij. Misschien kent degene een andere bieder? Als je een advertentie verwijdert, krijg je volgens mij ook de vraag of je de bieders op de hoogte wilt stellen van de verwijdering van je advertentie. Dit kun je aanvinken. Als verkoper hoef je trouwens heus niet alle bieders op de hoogte te stellen hoor! Ik heb net een fiets verkocht en ik heb per mail alleen contact gehad met degenen die mij mailden. Op een gewoon bod reageer ik niet als ik er niets mee doe.Soms doe ik een tegenbod, maar dan heb je dus contact.

Groet Leandra

NaShA

NaShA

30-04-2011 om 22:23

Heb je nog meer advertenties staan?

zou kunnen dat hij die bij zijn favorieten had staan en via die advertentie heeft gereageerd...

Ik mail altijd alle bieders

..kleine moeite. Maar dat was je vraag niet.

Fiorucci

Fiorucci

01-05-2011 om 09:16

Maar....

Het makkelijke tegenwoordig is juist dat elke bieder automatisch bericht krijgt: Het item waar je op het geboden is inmiddels verkocht. Dus ik snap de woede van de bieder niet. Je krijgt bericht, kennelijk bood je niet genoeg dan.

Fiorucci

Fiorucci

01-05-2011 om 11:47

Zelazny

Dat ligt eraan. Als iemand echt een belachelijk bedrag biedt, zoals 0,01 ct neem ik die moeite echt niet..

m ik

m ik

01-05-2011 om 16:36

Bieders reactie sturen

Jullie hebben helemaal gelijk dat het idd netter was geweest om de overige bieders te mailen, maar ik was er een beetje klaar mee.
We hadden al ontzettend veel beidingen gehad en iedere keer als ik de bieder mailde dat we akkoord gingen dan hoorde ik óf niks terug óf wel reactie, maar bij het maken van een afspraak kwam er geen reactie mee. Nu we een serieuze bieder hadden en die dat ding had meegnomen dacht ik "hup eraf met die advertentie, ze zoeken het maar uit". Ook niet netjes van mij nee, maar heb er weer van geleerd.
Vind het zowiezo een raar iets dat mensen bieden en als verkoper reageert je geen reactie meer krijgt. Ook zelf meerdere malen meegemaakt dat advertentie waar ik op had geboden werd verwijderd zonder bericht. Maar goed, dat is uiteraard geen vrijbrief om het zelf dan ook zo te doen !
Tja en die mail blijft raar, want kwam dus echt niet via MP. Ik zat wel te bedenken dat er een tijdje terug een M via MP-mail een vraag over de advertentie had gesteld. Die heb ik toen, ook weer via MP-mail, beantwoord. Wsl. is hij er toen op gaan bieden, maar met een andere naam (hij had mijn mail niet meer beantwoord). Ik heb dus niet de link gelegd dat het dezelfde persoon was. Als hij die mail van mij nog had, heeft hij via dat misschien wel gemaild ...
Ach, zal er verder wel niet achterkomen, want ga het hem niet vragen !

Fiorucci

Fiorucci

01-05-2011 om 17:23

En daarom...

Daarom vink ik altijd aan dat bieders bericht krijgen als de adv. eraf gaat. Dan krijgen ze in ieder geval een berichtje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.