Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

judiths mama

judiths mama

25-10-2012 om 21:59

Hipsters

Tjonge, jonge, ben vanavond de hele stad door gesjokt voor een beetje leuke onderbroeken. Was veel te lang geleden, dus hoooognodig
Waar ik vroeger bij de V&D goed kon slagen hingen er nu alleen maar flodderdingen met kantjes. Ik word oud, denk ik...

Waar kopen jullie je ondergoed?
Ik zoek hipsters, liefst effen en ga maar eens online kijken. Maar ik vind het altijd wel prettig om het stofje even te voelen.

Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

25-10-2012 om 23:09

Sloggi

Hoi,
Zelf draag ik graag Sloggi ondergoed (Sloggi basic midi). Wellicht zit hier wat tussen?
http://www.sloggies.nl/categories/Dames-op-artikel/#.UImp0W9g92A
Ik koop m'n ondergoed meestal bij de Livera.

koentje

koentje

26-10-2012 om 10:30

En ik

heb v en D ondergoed! Blijft lang mooi vind ik en zit lekker.

Kruitvat heeft ook een lijn

met effen ondergoed,lijkt op sloggi

Bij de hunkemoller of livera of andere speciaalzaak

De onderbroekjes van Mey.
Allerlei verschillende, ook hipsters.
Ik draag ze altijd, blijven heel lang mooi.
Wel duur, maar nogmaals, ze gaan lang mee.

suus36

suus36

26-10-2012 om 16:26

Ah en hunkemoller

Ik koop ze gewoon bij AH. Prima hipsters. Hunkemoller heeft ze ook. Niet duur en prima. Die van Mey vind ik ook heel mooi, maar wel duur.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

26-10-2012 om 16:33

Sloggi

Kijk even op Sloggi-plaza.nl
Ik vind ze het fijnste en je ziet ze ook niet zitten,erg mooie pasvorm ook.

Ook sloggi

gekocht, erg prettig. http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Light-Cotton-Short-3462.html

Ik wil de bh ook als die goed zit.

+ Brunette +

+ Brunette +

27-10-2012 om 18:18

Voor wie van sloggi houdt

Vorig jaar heb ik een setje van DIM gekocht, duurzaam en redelijk geprijsd.

Sloggi?

Ik heb 3 jaar geleden 8 Sloggi's gekocht. Is het normaal dat de gaten er nu al in vallen ? 4 of 5 hebben gaten/ gaatjes langs de randen en waar het "kruis" erin gezet is, dus langs de stiksels.

JansjeRommy

JansjeRommy

28-10-2012 om 10:25

Hema en bb

Ik heb ze van hema en bjorn borg. Die laatste koop ik bij de Bijenkorf als ze in de aanbieding zijn. Eerst had ik een stel van de hema die ook wel goed waren, maar de tweede lichting is volstrekt waardeloos, flodderstof. Die van Mey wil ik ook eens proberen. Sloggi al lang niet gehad, waren vroeger wel goed vakwaliteit, maar ja dat was vroeguh.

Shonagh

Nee, dat heb ik bij sloggi nog nooit meegemaakt. Ik zit even te rekenen hoe lang ik die sloggi-onderbroek die ik nu draag al heb... moet toch een jaar of vijf zijn en er is niets mis mee.

Genista

Het zal wel pech zijn, maar voor mij geen Sloggi's meer. Marks & Spencer kan binnenkort weer op mijn klandizie rekenen.

Marie

Marie

28-10-2012 om 13:43

Shonagh - herken het wel

Hoi Shonagh,
De slips van Sloggi gaan inderdaad minder lang mee dan de slips van de Livera die ik heb. Ze lijken op deze, maar dan in "heupmodel" (staan niet op de site):
http://www.livera.nl/slips-sport-slips/sport-slip_90503#rootcategoryseo=lingerie&subcategory1seo=slips&pnr=4
Deze stof is dikker dan die van de Sloggislips.
Ik denk dat ze vooral erg slijten van het heet wassen (65 graden) en de droogtrommel.

Marie

Heet wassen doe ik niet,maar wel altijd in de droogtrommel. Ik had het niet verwacht van, toch wel dure, slips.

Margriet*

Margriet*

29-10-2012 om 10:40

Hema/bjorn borg

maar de Esprit heeft ook fijn ondergoed. Bh's zitten super en blijven heel lang mooi (ik was ze altijd op 40 graden).

Die droger

Dat zal het zijn. Ik heb geen droger, dus hier drogen ze altijd gewoon aan de lucht. Een andere verklaring heb ik er niet echt voor, want hier blijven ze prima.

judiths mama

judiths mama

29-10-2012 om 12:34

Bedankt

Fijn, al deze tips, ik ga weer verder met mijn zoektocht!

Saskia

Genista

Ik droog mijn ondergoed al 25 jaar in een droger en deze Sloggi's zijn de eerste slips die zo snel "slijten".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.