Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anja

Anja

30-03-2009 om 12:20

Hoe kom ik van die dikke dijen af!

Ik heb altijd al stevige dijen gehad, en vroeger ook nog veel gesport. erchter. de laatste jaren lijken ze dikker en dikker te worden en ook mijn buik is er na de zwangerschappen behoorlijk blijven zitten. Kortom: ik vind het er niet uitzien, kan heel moeilijk broeken kopen die passen en waarin ik niet als een dikke moeke uitzie. ben ook nog niet zo groot, 1.65.
Helaas denk ik dat de erfelijke factor ook meespeelt. mijn moeder had toen ze ouder werd precies hetzelfde figuur, balen!
Wat kan ik doen aan die dikke dijen en buik?
De rest is redelijk in proportie, maar die benen! heeft iemand goede tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fitness?

Tja, als het erfelijk is is het vaak hardnekkig, maar goede aangepaste training helpt natuurlijk wel lijkt me. Doe je aan fitness of zo?
Jonnne

Mmmmm

kweenie, maar als die dijen gewoon vrij gespierd zijn zal fitness vrees ik weinig helpen. Krijg je nog meer spieren van.

Trouwens, lijken dat soort dingen niet erger als je er van boven tegenaan kijkt? Of merk je gewoon dat je niet meer in je broeken past?

En je bent niet toevallig meer (of harder) gaan fietsen de laatste tijd? Dat doet ook gekke dingen met je bovenbenen, heb ik gemerkt (ikzelf, enige jaren geleden 'hee, een gekke bobbel op mijn bovenbeen. En aan de andere kant ook! Verrek, het zijn spieren!)

Succes ermee

Temet

Kuitje

Kuitje

30-03-2009 om 21:52

Goede vraag!

Ik heb maat 36, een laag (nog wel gezond) BMI. Maar als ik hoge laarzen, schoenmaat 38, koop kan ik er negen van de tien keer niet in omdat mijn kuiten te dik zijn. Ik kan natuurlijk de schoenfabrikanten de schuld geven, maar wellicht zijn mijn benen toch wel aan de stevige kant. Mijn dijen zijn in proportie met mijn kuiten, maar die vind ik niet storend. Het gaat om die kuiten en laarzen. Heel lastig! In mijn geval zijn het zeker weten geen spieren trouwens.

Kuitje.

tonny

tonny

30-03-2009 om 23:16

Erfelijkheid

daar is niet zoveel tegen te ondernemen vrees ik.

Je hebt mensen die bij veel fietsen altijd op een bepaalde plek hun favoriete spijkerbroek verslijten.
En mensen die dat nog nóóit hebben meegemaakt en niet snappen waarover je het hebt.

Net als die laarsproblemen trouwens.

Aan je bouw doe je niet veel.

tonny

Rafelkap

Rafelkap

31-03-2009 om 11:13

Zwart

Draag zwarte of donkere broeken en zwarte maillots/panty. Er zijn ook wel sites wat je goed staat bij dit volgens mij typisch Hollandsch welvaren figuur. Zoals hier:
www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radio/what_not_to_wear/
Verder heb ik ook wel buien dat ik mijn bovenbenen te dik vindt, maar dat is meer dat ik dat vindt dan dat dat iemand anders opvalt. Afvallen helpt hierbij niet en ik fiets de laatste tijd veel maar merk gelukkig nog niets!

m@

m@

31-03-2009 om 22:23

Effe naar de lipo

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. Ben niet dik, maar had inderdaad van die zakken aan mijn dijen en mijn binnenbenen gingen ook altijd langs elkaar heen. Dat vond ik nog het ergste, want als je in de zomer een beetje zweet, dan gaat het snel smetten en rood worden. De ingreep stelde niks voor en ik ben van die uitsteeksel op mijn benen af. Helemaal ideaal. Was alleen wat geld lichter, maar dat kon ik toen wel missen....

M@

Tinus_p

Tinus_p

01-04-2009 om 09:41

Lipo?

Ma:
"Effe naar de lypo"
Liposuctie?
Schijnt een ingreep te zijn met opvallend vaak complicaties...

Dropke

Dropke

01-04-2009 om 19:05

Accepteer jezelf

Even langs de lipo ???? Wat een onzin ! Ga op zoek naar stretch broeken en wat langere bovenkleding. Een mooi strak topje met een wat lange blouse of jasje. Afvallen helpt niet, je valt af op je taille en bovenlichaam, dat heb je waarschijnlijk al gemerkt. Zo ben je, accepteer het !!

Liefs Dropke

Lipo?? 2

Heb mij door een vriendin (verpleegkundige) laten vertellen dat liposuctie behoorlijk pijnlijk is. En als je ziet wat voor gewroet eraan te pas komt kan ik me dat ook eigenlijk niet anders voorstellen. En dan heb ik het nog niet eens over complicaties....
Kortom: brrrr

Niks 'effe' dus. Maar wellicht waart er een trolletje rond hier.

Groeten,

Temet

Jeanette

Jeanette

02-04-2009 om 13:38

Sporten in warmtecabine

Ik ben al behoorlijk wat afgevallen, maar heb ook last van de bekende probleemgebieden (heupen, billen, bovenbenen). Ben nu aan het sporten in een warmtecabine en dat werkt zeer goed. Je doet allerlei oefeningen in een afgesloten cabine (met je hoofd erbuiten) die gericht zijn op je probleemgebieden. Heel geschikt om op bepaalde plekken af te vallen en werkt een stuk sneller dan de sportschool. Is niet goedkoop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.