Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Beertje

Beertje

11-06-2012 om 12:58

Hoe leuk is enkhuizen om te wonen?

Wie woont er of heeft ervaring met het wonen in Enkhuizen? Wat zijn leuke wijken om te wonen als je een budget hebt van 200.000 euro? Waar kun je beter geen huis kopen?

Verder nog tips of aanbevelingen: ik lees ze graag

Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
noordholland

noordholland

12-06-2012 om 19:38

Enkhuizen

Is gewoon noordholland. Het ligt eraan waar je vandaan komt denk ik. Enkhuizen staat (hier, ook kop van NH)vooral bekend om drankgelagen, boeren, inteelt, landloperij, immigranten die voor een habbekrats de boel op stelten zetten. Volgens mij gewoon net een klein volendam. Iedereen kent ons maar als je er niet bij hoort hoor je er ook niet bij. Ik ben vaak in enkhuizen geweest maar volgens mij kun je daar beter nergens een huis kopen, althans, het ligt eraan: 'waar kom je van heen?'

elleke

elleke

12-06-2012 om 20:53

Enkhuizen

Het is in de winter een vrij rustig stadje, in de zomer is het drukker vanwege de toeristen. Er is genoeg te doen voor elke leeftijd. Wij wonen in een dorp ernaast dus ik ben niet goed op de hoogte van de verschillende wijken maar doe vriendinnen van mijn dochter wonen in de wijk 'de kadijken' en dat is een mooie wijk, ruim opgezet, vlakbij scholen, sportvelden winkels etc.. Mijn zwager woont in de binnenstad en is erg tevreden. Maar ik denk dat als je een rondje doet door Enkhuizen dat je al gauw een idee krijgt van waar het wel of niet leuk wonen is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.