Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tirza G.

Tirza G.

17-01-2010 om 19:51

Hoe liep dexter vrijdag af?

Grrrrrrr. De uitzendtijd kwam niet overeen met wat ik geprogrammeerd had en vlák voor het einde (schat ik) was het dus over en uit met Dexter.
Hij zit bij Rita in de keuken, waar zij hem confronteert met de schoen van Paul. Hij vertelt over zijn aandeel, maar als zijnde een impuls (Paul geslagen). Vervolgens vraagt ze hoe hij dan aan heroine kwam (uit het politie-lab) én hoe hij dan wist hoe hij dat moest bereiden (koken etc) en inspuiten. Hij zwijgt, weet niet wat te zeggen, zij staat op en zegt: natuurlijk. Ik had het kunnen weten..........en toen stopte de band.

Vertel!!!!!

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kien

kien

17-01-2010 om 20:05

Zelf kijken tirza,

Je kan het gewoon zelf zien want de aflevering staat (nog) op uitzending gemist. Als het niet lukt om te kijken zal ik je wel op de hoogte brengen...

Kien

Aflevering is op uitzending gemist!

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=5056&md5=86c61082018da7ebf72336ca6f3dfb88&sq=dexter
Kun je em helemaal nog eens kijken! (ik mag ook nog!)

margje van dijk

margje van dijk

17-01-2010 om 20:53

Lol

Ik heb mijn Dexter-DVD vorige week al op de bus gedaan naar Cobi, anders had ik 'm met liefde ook nog even naar Zeeland gestuurd. Dan had je vol-formaat kunnen kijken

Maar uitzending-gemist is natuurlijk ook een alternatief.

Margje

Rembrand

Rembrand

17-01-2010 om 21:09

Nieuws over dexter.

Ik hoorde afgelopen week ( volgens mij in één of ander shownieuwsachtig radioprogramma ) dat de acteur die Dexter speelt kanker zou hebben.
M.

Tirza G.

Tirza G.

18-01-2010 om 11:42

Ha!

Het is gelukt, geweldig, dank je wel. Ik heb de pest aan uitzendinggemist, maar zo voor een paar minuten is het net prima.

Tirza

Rina

Rina

18-01-2010 om 12:25

Ziek

Klopt helaas
Michael C. Hall heeft kanker en is al een tijdje onder behandeling.

http://celeb.blog.nl/gezondheid/2010/01/18/michael-c-hall-wint-golden-globe-voor-dexter

één en al beklemming...

Jaaa, zo had ik het me ook voorgesteld Cobi: lekker met zijn tweeën Dexter kijken. Sint had toch niet voor niets aan manlief serie 2 van Dexter kado gedaan?? Maar man, o man, wat is het spannend... Per aflevering wordt het steeds beklemmender. En o, wat vind ik die Lila geheimzinnig, en wat wordt het net steeds strakker aangespannen rond Dexter. Wij zijn nu bij deel 7 maar o,o,o, je moet dit niet te laat op de avond gaan kijken hoor, je blijft er over peinzen en piekeren. Ik althans wel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.