Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Blauw

Blauw

26-09-2009 om 15:43

Hoe voelt verliefd zijn?

Tis vreselijk, ben echt smoorverliefd. Op een vreselijk ongeschikt iemand, met wie ik echt niet meer zou willen dan een romantische strandwandeling en een heerlijk potje zoenen. Sowieso is hij getrouwd (ik niet meer ), vijftien jaar ouder dan ik ben, helemaal niet het type waarvan ik zou denken dat hij bij mij zou passen. Maar ik heb zulke vlinders in mijn buik, heb het afwisselend heet en koud, kan me niet concentreren, loop alleen maar te dagdromen. Ik geloof echt niet dat ik dit ooit eerder heb gehad. Het is echt een kalverliefde hoor, hij is wel enorm aan het flirten met mij maar geen idee of het ooit tot een zoenpartij zal komen. Wel heel vermoeiend al die spanning

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gaaf

heerlijk,verliefd zijn,geniet er van!

ooit toen ik zwaar verliefd was zei een collega tegen me: wat heb jij? je geeft licht!
en zo voelde het ook,alsof ik licht gaf,heeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Blauw

Blauw

26-09-2009 om 16:47

Ontoerekeningsvatbaar?

Ben je ook ontoerekeningsvatbaar als je verliefd bent? Ik weet het niet Pandia, of ik hem zal kunnen weerstaan als we daar samen op dat strand lopen.
Waar ik wel van overtuigd ben is dat ik echt niets meer dan een zoenpartij wil. Verder dan dat ga ik absoluut niet.

Blauw

Blauw

26-09-2009 om 17:16

Ben gewoon aan het dromen...

Ik ben gewoon aan het dromen, geloof nooit dat het werkelijkheid zal worden.

En ik ben ook op zoek naar iemand die vrij is hoor

Ook iemand

Ook iemand

28-09-2009 om 09:48

Is het wederzijds?

Jullie zijn lekker aan het flirten, maar heb je het idee dat hij ook verliefd is? Zo'n zoenpartij lijkt ongevaarlijk, maar voor je het weet wil je nog meer, en kun je hem uiteindelijk niet meer missen. Bedenk dus goed waar je aan begint, maar als je hem echt leuk vindt moet je er gewoon voor gaan. Jij bent er niet verantwoordelijk voor als hij zijn huwelijk op het spel zet (maar als het uit komt, ben je wel degene die alle schuld krijgt toegespeeld).

Wilma

Wilma

28-09-2009 om 16:47

Behoorlijk ontoerekeningsvatbaar

Ontoerekeningsvatbaar in de zin van 'de wet' ben je natuurlijk niet als je verliefd bent, maar ik geloof beslist dat je je grenzen heel snel verlegd dan. Hoe nuchter je 't normaal ook kunt bekijken.

Maar eerlijk gezegd ken ik ook niet veel mensen die 't bij zoenen alleen hebben gelaten, helaas.

Ondertussen, geniet van 't gevoel !!

Groetjes,
Wilma

Blauw

Blauw

28-09-2009 om 19:59

Ontoerekeningsvatbaar

Ik mag dan misschien ontoerekeningsvatbaar zijn in die zin dat ik wel zie hoe het loopt en niet van te voren alle mitsen en maren ga bedenken. Maar ik weet absoluut zeker, daar ben ik toch te rationeel en nuchter voor, dat ik geen relatie met hem wil. Ik heb alleen vreselijk de kriebels en hele rare gevoelens in mijn buik, mijn hoofd en op allerlei andere plekken bij het idee van samen een strandwandeling en dan heerlijk in een duinpan lief voor elkaar zijn. Met kleren aan Die kunnen ook niet uit, moet eerst nog 10 kilo afvallen..... Daarom ga ik nu eerst maar weer een flinke wandeling maken met de honden.

In hoeverre het wederzijds is weet ik niet. Hij geeft allerlei duidelijke signalen af, mondeling en per mail. Maar of hij verder gaat? Of hij echt de stap durft te nemen?

Ik geniet in ieder geval wel heel erg van dit gevoel, ik ben blij dat ik niet zo kil en afstandelijk ben als ik de laatste jaren over mezelf dacht. Ik kan zelfs weer nadenken over een echte relatie ooit (dan wel met een man die al gescheiden is...).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.