Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anke

Anke

11-12-2008 om 12:28

Hoe weet ik of hij ook iets voor me voelt

Ik wil even raad, want ik heb hiermee niet zoveel ervaring. heb net een hele lange relatie achter de rug en sta open voor nieuwe contacten. Ik heb een hele leuke man ontmoet via mijn werk. We kunnen samen goed praten, hij praat graag en we zitten met veel dingen op één lijn. Hij werkt niet bij ons maar aan de andere kant van het land, maar tijdens congressen en cursussen zien we elkaar, verder mailen we. Maar..nu begin ik toch wel verliefd op hem te worden en dat is voor mij heel lang geleden dat zoiets mij overkomen is. We mailen ook regelmatig over vooral werk, maar ook over andere dingen. Geen persoonlijke zaken. Maar hoe kan ik nu weten of hij mij ook leuk vind, ik dacht wel wat te merken tijdens onze gesprekken. Is het handig om dat voorzichting in een mail te latten merken dat ik hem leuk vind of zo? Hoe pak ik zoiets aan! Ik vind hem te leuk om zomaar te laten lopen. Weet trouwens ook niet of hij een vrouw/vriendin heeft. Woont best ver uit de buurt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

ik zou eerst eens gaan vragen over de email wat hij nou gaat doen met kerst. Als hij dat met zijn vrouw en kinderen gaat vieren zou ik direct klaar zijn met die prangende vraag of hij wel wat voor mij zou voelen. Verder, hij moet over de brug komen als hij jou leuk vindt, hij moet wat lef tonen, doet hij dat niet dan is hij ook niet gek op je.

Stel je nog maar niet te kwetsbaar op, anders zit je zometeen onder de kerstboom met een zeer hart.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 12:49

Kerst

Inderdaad met de vraag wat hij met Kerst doet heb je een hele simpele binnenkomer. Profiteer daarvan
Verder vind ik dat in deze tijd niet persé het initiatief bij de man hoeft te liggen. Voor hetzelfde geld is hij juist wat zenuwachtig om erover te beginnen. Dat maakt hem nog geen waardeloze vent.
Als hij zegt dat hij niets speciaals gaat doen en laat merken dat hij geen vrouw heeft kun je voorstellen iets samen te doen ergens op of rond kerst (als je de gelegenheid hebt dus). Ik zou nog niet beginnen met onthullingen. Eerst maar eens aftasten en kijken of hij buiten het werk om geïnteresseerd is.

Troela

Troela

11-12-2008 om 13:15

Gewoon open kaart

Dan heb je het snelste duidelijkheid. Ik vind je heel erg leuk maar weet eigenlijk niet of je...............en of je mij..........gewoon een luchtige mail er tegen aan gooien en jouw vragen er subtiel in verweven. Tis net als vissen vangen, het aas moet niet op aas lijken

bibi63

bibi63

11-12-2008 om 16:56

Ik zou

inderdaad eerst middels de vraag 'wat ga je doen met kerst' te weten willen komen of hij vrouw/gezin heeft. Blijkt uit zijn antwoord dat dat waarschijnlijk niet zo is, dan zou ik gewoon eens voorstellen om samen ergens een keer een borreltje of zo te gaan drinken, bijv. na zo'n congres.
Groetjes,
Bibi

Faith

Faith

12-12-2008 om 13:54

Goeie tips!

En wat spannend Anke! Ik weet wel dat mijn signalen soms geheel verkeerd geïnterpreteerd worden, ik flirt nl niet om iets met iemand te gaan doen maar gewoon om het spelletje, en toch denken sommige mannen...
Maar dat geheel terzijde. Ik denk dat de tip om te vragen wat hij met kerst gaat doen wel een heel goede en voor de hand liggende is.
En laat je ons nog weten hoe het verder ging??? Faith

Anke

Anke

12-12-2008 om 16:31

Wintersport

Ik ben er achter dat hij met de kerstdagen in Frankrijk op wintersport is, hij is een week weg. Schijnt hij vaker te doen met Kerst. Ze gaan met een heel stel, dus het was een goeie tip, maar ik moet nu iets anders bedenken.

Jet Burg

Jet Burg

12-12-2008 om 17:53

Nou...

Je kan toch ook gewoon vragen of hij een relatie heeft?
Zo van: "nou hebben we vaak contact maar ik weet helemaal nog niet eens of je een liefje/partner (oid) hebt?"
Zou ik gerust zo vragen hoor. Succes!

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2008 om 08:56

Doorvragen

Ik kan me voorstellen dat je het niet op de man af durft te vragen. Wat Jet zegt zou ik te opzichtig vinden.
Misschien met een omweg: Ga je met je vriendin of met een stel vrienden? Nu weet je nog niks. Doorvragen dus.
Succes!

Jet Burg

Jet Burg

13-12-2008 om 09:20

Nee joh, niet opzichtig

Je hebt zo veel en leuk contact, en zeker als je het op een leuke manier vraagt. Juist dat doorvragen valt volgens mij veel meer op.
Of je vertelt iets over je eigen schoonouders en vraagt hoe zijn schoonouders zijn

Dropke

Dropke

13-12-2008 om 21:50

Jet, dit lijkt me

niet kunnen, omdat Anke momenteel geen schoonouders heeft.

Echt doorvragen valt misschien wel op ja. Toch kun je wel dieper op die vakantie in gaan. Goh...zijn jij en je vrouw liefhebbers van wintersport ? Kunnen jij en je vrouw ook goed skieen dan of gaan jullie voor de winterse sfeer ?
Dan weet je in ieder geval of hij getrouwd is. Of hij je leuk vind ? Ik zou het nog even verder aftasten. Raak hem wat vaker "per ongeluk` aan, kijk hem wat vaker recht in de ogen en kijk hoe hij reageerd. Als er dan nog niets van hem uitgaat zou je toch de stoute schoenen aan moeten trekken en hem uitnodigen voor een drankje of etentje of zo. Ik neem aan dat dan de boodschap wel over komt,

Succes ! Dropke

Jet Burg

Jet Burg

13-12-2008 om 22:23

Stond smiley achter

Niet serieus bedoelt dus. Maar excuus, kwam zo even in mij op als grapje om er achter te komen of hj relatie zou hebben.

Mamasan

Mamasan

15-12-2008 om 09:25

Direct

Ik zou zo'n man gewoon rechtstreeks uitnodigen om een keer wat te gaan drinken. Dan laat hij (hopelijk) vanzelf wel weten dat hij een vrouw heeft. Maar hij heeft dus geen trouwring om?

Een man

moet mi gewoon achter je aan gaan, je het hof maken, verliefd tot over zijn oren zijn en dat dus kenbaar maken. Bellen, emailen, smsén 10 keer op een dag. Gewoon smoor verliefd zijn.

'ik mis je zo, als ik je vanavond niet kan zien dan sterf ik van verdriet'.

Guinevere

Guinevere

15-12-2008 om 21:42

Bezet?

Waarom krijg ik toch het gevoel dat deze man héél erg bezet is? Omdat hij nog nooit iets duidelijks over zijn relationele toestand heeft gezegd denk ik. Het lijkt erop dat hij dat onderwerp bewust vermijdt danwel in het midden laat. Mijn alarmbellen gaan af. Ik hoop voor je dat ik ernaast zit.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-12-2008 om 00:24

Ik ben getrouwd

met de man waar ík achteraan ben gegaan en niet met de mannen die mij hebben versierd

Ehh

bij mij is het wel altijd zo gegaan, ze kookte voor mij, kochten lekkere of mooie dingen, emailtjes, telefoontjes, sms. Leuke reisjes, lekker eten, kadootjes, verrassingen, spontane liefdesverklaringen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.