Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hoe werkt ebay? !Deze draad gaat 29-8 naar Huis Tuin en Keuken.

Ik heb al regelmatig wat geplaatst (en verkocht) op Marktplaats, maar was nu eens aan het rondkijken op Ebay.
Heeft iemand hier ervaring mee? Advertenties plaatsen en verkopen hoe gaat dat op Ebay?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

28-08-2012 om 20:38

Ebay

Ik heb een tijdje kinderkleren gekocht en verkocht op Ebay, maar ik heb er al een paar jaar niet meer naar gekeken, omdat Marktplaats meer opbracht en er minder keus op Ebay kwam.
Hoe het werkt: Je maakt een account aan en dan kun je kopen of verkopen, als je de hoogste bieder bent op de einddatum ben je verplicht het artikel te kopen. Als je iets verkoopt begin je met een beginprijs en de koper biedt, zodra de veiling is afgelopen stuur je de hoogste bieder een mail met betalingsafspraken. Je bent ook verplicht het artikel aan de hoogste bieder te verkopen. Na afloop van de veiling kun je elkaar beoordelen, zodat anderen kunnen zien of je een betrouwbare (ver)koper bent.

sonj@

sonj@

30-08-2012 om 07:22 Topicstarter

Nog een andere vraag

De uitleg is op zich duidelijk. Dank je wel.
Wat ik me nog wel afvraag is als er niet de prijs is geboden die je ervoor wilt hebben, dan moet je het dus evengoed wel verkopen? Of zet je het artikel er voor een bepaalde prijs op en kunnen ze alleen vanaf die prijs bieden?

Thursday Next

Thursday Next

30-08-2012 om 09:40

je geeft zelf een startprijs aan. Als je dat niet doet kan er idd vanaf 1 cent geboden worden en moet je het artikel ook voor die prijs verkopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.