Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jessica 5

jessica 5

19-07-2011 om 02:22

Hoe zijn jullie hier op oo beland?.

Na aanleiding van en ander draadje hier hoe lang je hier al bent,e.d.
Ben ik wel eens benieuwd hoe jullie hier terecht zijn gekomen.
Ik ben hier terecht gekomen via de website groogezin. En jullie?.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jessica 5

jessica 5

19-07-2011 om 02:26

Herstel

Ik bedoelde grootgezin.nl

Fiorucci

Fiorucci

19-07-2011 om 07:33

Via

Via mijn zus, die hier al jaren niet meer komt..

Massi Nissa

Massi Nissa

19-07-2011 om 09:54

Ik weet het niet meer

Tijdens een of andere surfsessie om een oplossing te zoeken voor enorme tepelkloven, maar hoe en wanneer precies is me ontschoten. Ergens in december 2006, denk ik. Of januari 2007.
Groetjes
Massi

jess

jess

19-07-2011 om 10:38

2003

via googlen. was toen zwanger van derde en zocht eigenlijk gezelligheid. medezwangeren zeg maar.
jeetje wat een tijd alweer trouwens.

Poeh

Geloof in 2001 of 2002. Heb gegoogled op tweetalig opvoeden en kwam hier.

Ilva

Ilva

19-07-2011 om 12:57

Via ..

Via een vriendin. Ik kreeg in 1999 helaas een miskraam en had daar veel verdriet van. Zij wees mij op OO en 12 jaar (en 3 kinderen) later kom ik hier nog steeds.

Wilma

Wilma

19-07-2011 om 15:45

Via

m'n schoonzus, die ik inmiddels als jaren niet meer zie.

En dan te bedenken dat ik vroeger nooit internet wilde .

mijk

mijk

19-07-2011 om 16:38

Trouw!

OOL had vroeger een rubriek in trouw. Wijt daar nog steeds de onevenredige grote groep trouwlezers onder de forumbezoekers aan... Overigens las ik al stiekem mee zo rond 2000. Toen de kinderwens nog niet eens met vriend besproken was...

Mijk

Polly Shearman

Polly Shearman

19-07-2011 om 17:47

Door pelle

Die kende ik al langer ( wel via internet) en die zei: weet je wat leuk is: oo!! en ja... het is leuk...

Primavera

Primavera

19-07-2011 om 19:11

Door een negatieve mening

Ik schreef o wat mailingslisten mee en op een gegeven moment klaagde iemand steen en been over OOL en hoe rot ze daar in een draadje behandeld was.
Nieuwsgierig geworden wilde ik dat draadje dan wel eens lezen. Helaas had degene er niet bij gezegd welke nick ze hier gebruikte en in welke van de mogelijke rubrieken haar onderwerp stond. En zodoende begon ik hier en daar wat te lezen om te kijken of ik zo dat draadje kon vinden.
Het gewraakte draadje heb ik nooit gevonden, maar ik ben hier wel nog steeds aan het lezen (en reageren), omdat ik de sfeer hier juist leuk vond.

Guinevere

Guinevere

19-07-2011 om 22:24

Gewoon ingetikt

Ik heb gewoon een keer "www.ouders.nl" ingetikt, niet eens wetend dat dat een bestaand webadres was. Dit alles terwijl ik me dik 4 jaar geleden thuis achter de pc probeerde te vermaken omdat ik vanwege de BI bijna geen stap kon vezetten. Ik ben dan ook begonnen in "Zwangerschap" met een draadje over BI. Hoe griezelig vond ik dat, voor het eerst een bericht plaatsen!

jessica 5

jessica 5

20-07-2011 om 01:46

Leuk om te lezen

Maar zouden jullie OO ook aan bevelen bij andere ouders?
Ik heb dit wel gedaan bij de website van grootgezin. Op school zijn er ook een paar ouders met een groot gezin en hun ook verwezen naar die web site voor tips. Vonden het een verademing om daar te lezen en dingen te herkennen.
Als ik het zou aanbevelen bij andere ouders zou ik toch een andere nick gaan nemen.

Speurder

Speurder

20-07-2011 om 10:06

Verpleegkundige

Ik heb het na de geboorte van oudste erg zwaar gehad en een Verpleegkundige van het CB raadde me deze site toen aan.

Ik ben nogal van het "alles willen lezen over een onderwerp", namelijk.
Ik heb toen het forum ontdekt en dat gaf heel veel steun, al ben ik meer een lezer dan een schrijver.

Ik ben er na al die jaren nog steeds heel erg blij mee, maar maak het in mn kennisenkring niet superbekend. Ik heb het wel eens laten vallen, hier en daar, maar verder vind ik het echt iets voor mezelf....

ilsepilse

ilsepilse

22-07-2011 om 19:26

Via trouw

dacht ik, terwijl ik geen trouw lezeres ben

jeltje

jeltje

23-07-2011 om 22:19

Jeuk!

Doordat ik verschrikkelijke jeuk had aan het eind van mijn laatste zwangerschap! Het was midden in de nacht, en ik was wanhopig toen ik vrijwel naakt (midden in oktober!) omdat ik dan minder last had van mijn jeuk, ging googlen op jeuk en zwangerschap. Ik las toen iets (dat bleek een ool-draadje) over een zeldzame stoornis aan de lever die aan het eind van de zwangerschap kan voorkomen en jeuk veroorzaakt. En laat mijn arts nou net die dag hebben gevraagd of ik jeuk had. Ze zei ook iets over leverwaarden die bij mijn eerdere zwangerschap wat afwijkend waren. Dus viel het kwartje bij mij..
De volgende ochtend belde ik het ziekenhuis, en aan het eind van de dag was ik opgenomen, om uiteindelijk een week later ingeleid te worden omdat ik inderdaad die afwijking (cholestase) had...
Allemaal dankzij OOL!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.