Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Hoe zit dit? dubbel kopen met kortingsbon, 1 artikel retour ...

Ik heb een kortingsbon van 10 euro van Zalando en wil daar graag een jurk mee kopen. Nu weet ik niet zeker of ik een maat M of L nodig heb. Daarom wil ik ze allebei bestellen en de jurk die niet goed zit dan terugsturen.
Welke bedrag zal ik dan retour krijgen? Het totaal bedrag of het bedrag min de 10 euro korting ?(waardoor de jukr die ik houd dus zonder korting is)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

29-03-2013 om 23:41

2 jurken 1 factuur

Zou het niet zo zijn dat er 10 euro korting op de factuur staat op de kostprijs van béide jurken?

sonj@

sonj@

30-03-2013 om 08:13 Topicstarter

Denk het wel

maar vraag me dus af als ik één van de jurken terugstuur ik het volledige bedrag van één jurk terugkrijg (60 euro) of het bedrag min de korting (50 euro). Ik denk niet dat er dan van ieder 5 euro afgaat.

P

P

30-03-2013 om 09:24

Als

Als er geen minimumbedrag nodig is voor je die bon kan besteden is er niets aan de hand en gebeurt precies DAT wat jij wil, niet druk om maken dus.

Merel

Merel

31-03-2013 om 15:03

Bellen of mailen

Ik zou even bellen of mailen met Zalando. Het lijkt me dat je gewoon 10 euro korting hebt op hetgeen je moet afrekenen. De jurk die je niet neemt, reken je niet af. Dus zou je gewoon van je korting van 10 euro gebruik kunnen maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.