Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Clementine

Clementine

02-12-2010 om 20:00

Hoeveel (alcohol) drink je?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rokertje

rokertje

14-12-2010 om 12:25

Drinken voor de sigaretten...

fijn dit draadje, (al denk ik dat er een enorme kloof is tussen wel/niet drinkende mensen en veel onbegrip van weerskanten). wie weet brengt het ons wat dichter bij elkaar?!

hierdoor realiseerde ik me opeens dat ik echt "verkeerd" bezig was. Savonds als de kinderen naar bed waren roken (in de schuur), en om een sigaret "lekkerder" te vinden, bier erbij... Als ik niet rook heb ik helemaal geen behoefte aan bier (of ander alcohol). Maar nu ik dus savonds weer rookte, tussen de 1 en de vier biertjes per avond.
Heb resoluut malt bier ingeslagen, en de peuken smaken er net zo lekker bij
Ik heb alcoholisme in de familie, dus extra opletten geblazen.
Vraag me trouwens af bij hoe veel mensen de drank eigenlijk een rook probleem is...
Ik heb in ieder geval wel echt een rookverslaving en voor ik het weet ga ik daar (te) veel van drinken.
Dat ik ook zonder drank kan, weet ik heel goed want ik stop regelmatig met roken en drink dan ook nauwelijks.
Succes iedereen met goede voornemens!
Rokertje

Clementine

Clementine

14-12-2010 om 12:36

Roken en drinken

Ik rookte en dronk ook, maar ben bijna 2 jaar geleden gestopt met roken. Ben toen wel door blijven drinken 'want dan had ik in ieder geval nog íets'. Ik dronk dus niet voor bij de sigaretten.
Sinds mijn relatie voorbij is gegaan (wat ook behoorlijk op een verslaving leek, hoe ik met hem omging), was ik ook weer meer gaan drinken. Bij mij is het echt een leegte die opgevuld moet/moest worden.
En nu dus met alles gestopt, geen sigaretten, geen drank en geen vent...
Héérlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.